۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بوشهر
  • شناسه : 17741
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
  • ارسال توسط :
۸۰ درصد مناطق استان بوشهر در شرایط زرد کرونایی قرار دارند
۸۰ درصد مناطق استان بوشهر در شرایط زرد کرونایی قرار دارند

۸۰ درصد مناطق استان بوشهر در شرایط زرد کرونایی قرار دارند

پارس جنوبی و نیروگاه اتمی در استان بوشهر از دستاورد‌های نظام اسلامی است.

وقایع خبری– استاندار بوشهر با اشاره به کاهش بستری‌های کرونایی در استان بوشهر گفت: اکنون ۸۰ درصد مناطق این استان در شرایط زرد و ۲۰ درصد نارنجی است که ادامه همکاری مردم برای بهبود شرایط کنونی ضروری است.

در آیینی با حضور اعضای شورای اداری استان بوشهر محمدتقی ایرانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار معرفی و از خدمات مجید خورشیدی معاون سابق تقدیر شد.

  استاندار بوشهر در این نشست خدمات بیش از یک‌هزار روز مجید خورشیدی در پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر را مورد قدردانی قرار داد و اظهار کرد: برای محمدتقی ایرانی در پست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آرزوی موفقیت می‌کنم.   عبدالکریم گراوند، تامین امنیت، ایجاد فضای آرامش و تعامل با احزاب سیاسی را ماموریت ویژه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری دانست و بیان کرد: در حوزه امنیت تعاملی خوبی در بین نیرو‌های امنیتی و انتظامی برقرار و امنیت پایدار در استان مدیون تلاش این نیرو‌ها است.

  وی با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو جایگاه و نقش دانشجویان و دانشگاهیان در نشاط و توسعه جامعه را مهم دانست و افزود: حرکت دانشجویان نشاط و توسعه در جامعه به ارمغان می‌آورد و دانشگاه پایگاه عدالت‌خواهی، عزت‌طلبی و پیشرفت محسوب می‌شود.   استاندار بوشهر با بیان اینکه دانشگاه زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند گفت: دانشجویان و دانشگاه در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشید که خدمات آنان مورد ستایش قرار می‌گیرد.   وی با قدردانی از خدمات کادر درمان در مقابله به کووید ۱۹ عنوان کرد: بیش از ۹ ماه است که کادر درمان شبانه‌روز در عرصه مقابله با کرونا خدمات‌رسانی می‌کند که تلاش‌های آنان درخور تحسین است.   گراوند  با اشاره به کاهش بستری‌های کرونایی در استان بوشهر گفت: اکنون ۸۰ درصد مناطق استان بوشهر در شرایط زرد و ۲۰ درصد نارنجی است که ادامه همکاری مردم شرایط کنونی را بهبود می‌بخشد.

  وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد شیوع کرونا به سبب دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها ارزیابی شده است تاکید کرد: هر چه پروتکل بهداشتی بیشتر رعایت شود از شرایط خطر فاصله می‌گیریم و هرقدر بی‌توجهی شود امکان شیوع، ابتلا، بستری و فوت کرونایی افزایش می‌یابد.

  استاندار بوشهر از رعایت ۹۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی در استان خبر داد و بیان کرد: تعداد اندکی از مردم ضوابط بهداشتی رعایت نمی‌کنند که این مهم سبب بروز آسیب به دیگر اقشار می‌شود.   معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز با اشاره به امنیت پایدار و اتحاد و وحدت در همه عرصه‌ها بیان کرد: تعامل و همکاری مردم و مسئولان در همه رده‌ها و مسئولیت‌ها قابل تقدیر است و در این راستا توسعه و پیشرفت استان مدیون این اتحاد و تعامل است.  

مجید خورشیدی عنوان کرد: در طول این مدت در حوزه اجتماعی و سیاسی و امنیتی، اقدامات موثر و ارزشمندی انجام گرفت که همکاری دستگاه‌های مختلف ستودنی است.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم برنامه‌ها و سیاست‌های مورد توجه را اعلام و افزود: استان بوشهر، استان مقاومت علیه استعمار و استکبار است چراکه رزمندگان استان بوشهر بار‌ها هیمنه انگلیس و آمریکا را شکسته است.  

محمدتقی ایرانی، پارس جنوبی و نیروگاه اتمی در استان بوشهر را از دستاورد‌های نظام اسلامی دانست و بیان کرد: شناسنامه‌دار بودن احزاب، و وجود تعامل و انسجام در استان نشان از فضای باز سیاسی است.  

وی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان آماده اجرای توطئه علیه نظام اسلامی است همه مردم و مسئولان برای عزت و اقتدار کشور با تعامل و همدلی جانفشانی می‌کنند.

  در این جلسه ضمن معرفی محمدتقی ایرانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از خدمات ۳ ساله مجید خورشیدی قدردانی شد.  

محمدتقی ایرانی معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار بوشهر متولد ۱۳۴۵ خرم آباد لرستان است که فرمانداری کرج و معاونت سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی را در کارنامه دارد. وی دارای دکترای حقوق بین‌الملل از آکادمی علوم جمهوری تاجیکستان است.