۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » شهرداری
  • شناسه : 3349
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۱۵
  • ارسال توسط :
۲۱ پروژه عمرانی شهرداری قزوین به بهره برداری رسید
۲۱ پروژه عمرانی شهرداری قزوین به بهره برداری رسید

۲۱ پروژه عمرانی شهرداری قزوین به بهره برداری رسید

داودی : ترافیک میدان سید حسن نصرالله با ایجاد دوربرگردان رفت وآمد روان شده است.

در دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار، فرماندار قزوین، بخشدار مرکزی، رئیس شورای اسلامی شهر،  سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بهره برداری از ۲۱ پروژه شهری در قزوین آغاز شد.

این پروژه ها شامل: پروژه احداث پارک امام علی(ع)، فاز دوم پروژه احداث پارک میرداماد، احداث ساختمان ناحیه آزادگان، ساختمان نگهبانی و سردر شهرداری منطقه ۲، بهره برداری از سرویس بهداشتی و بوستان مجهز به اتاق مادر و کودک، بلوار فرهنگ ناحیه منفصل شهری دانش و پیاده رو خیابان طالقانی است.

هم چنین شبکه فیبر نوری شهرداری قزوین، رونمایی و افتتاح پروژه ثبت درخواست های الکترونیکی شهروندان(شهروند سپاری) و راه اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی، سامانه ثبت گزارش های الکترونیکی مهندسان ناظر، راه اندازی نسخه تبلتی سامانه شهرسازی برای  استفاده کارشناسان بازدید شهرداری قزوین و تجهیز نواحی منفصل شهری به ارائه خدمات نوین به شهروندان نواحی از دیگر طرح های افتتاح شده توسط استاندار قزوین بود.

در این روز همچنین ازکتابخانه سیار، اتوبوس سرباز، آمبولانس ویژه معلولان و جانبازان، طرح دوربرگردان نصر در شهرستان قزوین بهره برداری شد. برای افتتاح این طرح ها بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

حکمت الله داودی دراین گفت : تمامی طرح های عمرانی با کمک کارکنان شهرداری در بخش های مختلف فضای سبز و حمل و نقل اجرا شده است. وی اضافه کرد: ساخت اتوبوس فرهنگی و گردشگری توسط خودهمکاران شهرداری انجام شده و دومین اتوبوس گردشکری وارد خدمت رسانی شده و برای کمک به معلولان بالای ۷۰ درصد آمبولانس ویژه ای طراحی شده تا جابجایی جانبازان با سهولت صورت گیرد.

داودی تصریح کرد: ایجاد ۲۸ هزار مترمربع فضای سبز در بوستان امام علی با ایجاد خانه کودک و مادر در این بوستان فضای خوبی برای ساکنان این محله مهیا کرده و برای حل ترافیک میدان سید حسن نصرالله با ایجاد دوربرگردان رفت وآمد روان شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: در حوزه توسعه خدمات الکترونیک با ایجاد سامانه پروانه های ساختمانی هم الکترونیک صادر خواهد شد و پروژه های بزرگی چون بوستان بانوان در جنوب شهر، ساخت کمربندی شرق و پیاده راه سلامت از کارهای مهمی است که در فهرست برنامه سال ۹۸ قرار دارد و در حال اجراست.  

داودی یادآورشد: با ارائه خدمات شهری در مناطق کم برخوردار امیدواریم ضمن توزیع متوازن خدمات بتوانیم رضایت همه شهروندان را فراهم کنیم.