۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » جامعه » رسانه ها
  • شناسه : 28267
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۸:۱۳
  • ارسال توسط :
گرفتاری‌های امروز ما در گرایش‌های سیاسی نیست، بلکه در مسلمانی ماست
گرفتاری‌های امروز ما در گرایش‌های سیاسی نیست، بلکه در مسلمانی ماست

گرفتاری‌های امروز ما در گرایش‌های سیاسی نیست، بلکه در مسلمانی ماست

سردار سلیمانی، سردار میدان‌های نظامی بودند، شما عزیزان نیز می‌توانید سرداران میدان‌های جنگ فرهنگی باشید.

گرفتاری‌های امروز ما در گرایش‌های سیاسی نیست، بلکه در مسلمانی ماست، مسلمان ماندن هزینه دارد و می‌بایست این هزینه‌ها را تحمل کرد و همواره در مقابل مسئولان متذکر باشید و نسبت به مردم مدارا کنید و بدانیم با عدالت و عمل به حق، به نتایج خوبی می رسیم.

به گزارش “ وقایع خبری” ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار اعضای بسیج رسانه استان قزوین که به مناسبت روز بسیج رسانه برگزار شد، با بیان مطلب فوق افزود: هر فعالیتی که به آن اشتغال داریم، تلاش کنیم مأموریت اصلی خود را فراموش نکنیم و کارمان را به نحوی انجام دهیم که عبادت خدای متعال محسوب شود و اگر با صداقت برای رضای خدا کار کنیم، مأموریت اصلی عبادی و آسمانی مان زمین نمی‌ماند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند وعده داده که رزق هر انسان به دست او تأمین می‌شود و اگر کارمان را با محور عبادت خدای متعال انجام دهیم، رزق انسان تأمین می‌شود و این رزق چیزی جدای از مال است و برکات آن بسیار زیاد است.

وی با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی ، صداقت و اخلاص را دو ویژگی مهم حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اخلاص و صداقت سردار سلیمانی را دو ویژگی مهم این سردار توصیف کرد و اگر ما نیز کارهایمان را با محوریت اخلاص و صداقت انجام دهیم، یقیناً برکات کارمان بسیار زیاد بوده و کارمان نیز اثرگذار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عدالت و کرامت را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: عدالت و کرامت دو دروازه بسیار مهمی هستند که مردم را از ادیان دیگر به اسلام جذب می‌کند و هیچ دروازه‌ای به اندازه عدالت و کرامت زمینه پذیرش اسلام را برای انسان‌های دیگر فراهم نمی‌کند و بسیار مهم است که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله عابدینی با تشریح اهمیت عرصه‌های فرهنگی و گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه حنانه امیری ، بانوی قیام وقلم بیان کرد: همانگونه که سردار سلیمانی، سردار میدان‌های نظامی بودند، شما عزیزان نیز می‌توانید سرداران میدان‌های جنگ فرهنگی باشید و نقش رسانه‌ها در این جنگ مهم بسیار مهم و حیاتی است و امیدوارم هر روز بیش از گذشته این معنا مورد توجه قرار گیرد.

در این برنامه مدیران رسانه ها به بیان دغدغه ها و دیدگاه های خود در حوزه های مختلف فرهنگی پرداختند .

*تهیه و تنظیم : مبینا شایسته نیا