۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ارز » اقتصاد
  • شناسه : 23150
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
  • ارسال توسط :
مالباختگان صرافی «کریپتولند» مدرک ارائه کنند
مالباختگان صرافی «کریپتولند» مدرک ارائه کنند

مالباختگان صرافی «کریپتولند» مدرک ارائه کنند

سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری متهم اصلی پرونده خبر داد.

مالباختگان صرافی «کریپتولند» مدرک ارائه کنند

با توجه به دستگیری مدیران مختلف صرافی ” کریپتولند ” به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور؛ مالباختگان این صرافی می‌توانند مدارک و ادعای خود را در خصوص میزان سرمایه از دست رفته؛ به سایت گرداب ارائه کنند.

به گزارش وقایع خبری، سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری متهم اصلی پرونده به نام “س. الف ” و سایر اعضای این باند سازمان یافته به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور با دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی خبر داد.

وی اظهار داشت: کلیه اعضای این صرافی می‌توانند مدارک و ادعا‌های خود را در مورد میزان سرمایه موجود در این صرافی با مراجعه به سایت gerdab.ir/fa/forms/۵ به منظور بررسی و رسیدگی ثبت کنند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن هشدار به کاربران و متقاضیان سرمایه گذاری در بازار رمز ارز‌ها و بورس ارز‌های خارجی در خصوص عواقب کلاهبرداری‌های این حوزه هشدار داد.

سرهنگ پاشایی از عموم هموطنان خواست: در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش‌تر در این خصوص با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ از خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی‌های همکاران ما در پلیس سایبری سراسر کشور بهره‌مند شوند.