۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 33180
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۱۸
  • ارسال توسط :
لیدرها مانند ربات های دشمن هستند که باید به اشد مجازات برسند
لیدرها مانند ربات های دشمن هستند که باید به اشد مجازات برسند

لیدرها مانند ربات های دشمن هستند که باید به اشد مجازات برسند

آنانی که با بی لیاقتی و ضعف در کارها به اعتماد مردم آتش زدند کارشان از آتش زدن سطل زباله بدتر است .

برخی رسانه تماشاگرند و برخی نیز با دشمن کنار آمده اند و ما از بیان واقعیت ها و دستاوردها کوتاهی کرده ایم

به مناسبت هفته بسیج و در خجسته سالروز ولادت حضرت زینب (س) جمعی از مدیران و فعالان رسانه استان قزوین با حضور در دفتر آیت الله عابدینی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله عابدینی گفت: رسالت های رسانه یک عنوان مهم است که باید مستمر باشد و تبیین مهمترین بخش آن است. ما دو نوع تبیین مبنایی و میدانی داریم که رسانه ها در هر دو زمینه رسالت سنگینی دارند و به نظر می رسد ما باید در نماز جمعه ها باید در خطبه دوم به موضوع تبیین میدانی توجه کنیم .

78

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: وی بیان کرد: در این ایام بایستی فتنه انگیزی را جدی بگیریم و تاکید کنیم که لیدرها مانند ربات های دشمن هستند که باید به اشد مجازات برسند البته فریب خورده ها حسابشان جداست اما دستگاه قضایی لازم است با لیدرها و اربابانشان بشدت برخورد کند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: تقویت امیدواری و امیدبخشی رسالت مهم همه ما به ویژه رسانه هاست و خوشبختانه همه ابزار و مواد اولیه امیدآفرینی در کشور مهیاست و رسانه باید قدرت تزریق امید به جامعه را داشته باشد. اما باید بگوییم که برخی رسانه تماشاگرند و برخی نیز با دشمن کنار آمده اند و ما از بیان واقعیت ها و دستاوردها کوتاهی کرده ایم .

وی ادامه داد: قبول داریم که در گذشته برخی غارتگری ها با تصمیمات اشتباه صورت گرفته اما این دولت که روی کار آمد با ۴۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی روبرو شد و امروز بایستی ماهانه ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبلی را پرداخت کند و این کار مشکل ساز شده است.

آیت الله عابدینی افزود: آنانی که با بی لیاقتی و ضعف در کارها به اعتماد مردم آتش زدند کارشان از آتش زدن سطل زباله بدتر است و شما رسانه ها میتوانید ضمن معرفی مدیران ضعیف برای رشد و ایجاد انگیره خدمت رسانی در جامعه کمک باشید.

17

وی در خصوص بدحجابی و بی حجابی مشهود در جامعه اظهارداشت: هر چند خیز بلندی از بد حجابی به بی حجابی برداشته شده اما شک نکنید در بلند مدت خیز بلندی به سمت حجاب برداشته خواهد شد زیرا یقین دارم بسیاری از بدحجاب ها، عفت و شرف و ناموس دارند اما مانند فرزندی هستند که خطر را درک نمی کنند و ما باید آنها راهنمایی کنیم و نباید بین بی حجاب و با حجاب دو قطبی سازی شود.

وی با تاکید بر این که هرگز به بدحجابی رضایت نمی دهیم تصریح کرد: اما با سعه صدر می خواهیم مدارا کنیم تا برخی جوانانی که در اشتباه هستند با راهنمایی وتذکر و هدایت به مسیر اصلی بازگردند و به شخصیت والای خود اهمیت دهند و آن را خدشه دار نکنند.

آیت الله عابدینی در پایان یادآورشد: اگر بیداری و آگاهی بخشی و انگیزه بخشی توسط رسانه ها بدرستی صورت بگیرد می توانید مرجعیت را از رسانه های بیگانه بگیرید و مورد وثوق و اعتماد شوید.