۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » تغذیه
  • شناسه : 5927
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
  • ارسال توسط :
دیدار رئیس گروه حقوقی سازمان دامپزشکی کشور با دادستان تاکستان
دیدار رئیس گروه حقوقی سازمان دامپزشکی کشور با دادستان تاکستان

دیدار رئیس گروه حقوقی سازمان دامپزشکی کشور با دادستان تاکستان

این دیدار با هدف رفع موانع احتمالی در برخورد با متخلفین عرصه بهداشت و سلامت جامعه انجام شد

وقایع خبری : با عنایت به حضور هیات بازرسی سازمان دامپزشکی کشور در استان قزوین ، حدادی رئیس گروه حقوقی و قراردادهای معاونت حقوقی حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور به همراه نماینده ذبح شرعی و کارشناس حقوقی اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان با دادستان تاکستان دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار که با هدف رفع موانع احتمالی در برخورد با متخلفین عرصه بهداشت و سلامت جامعه انجام شد، بر اهمیت همکاری بین دستگاههای اجرایی و دستگاه قضایی تاکید و مورد تایید قرارگرفت .

در جلسه مشترک حدادی با رجبی دادستان تاکستان، همچنین سیاست ها و وظایف سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر تامین سلامت کلیه فرآورده های خام دامی از جمله گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، ماهی ، تخم مرغ ، شیر و لبنیات آن و … برای تامین سلامت مصرف کنندگان و حفظ سرمایه های دامی کشور ، موانع و مشکلات پیش رو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

با عنایت به درخواست شفاهی حدادی مبنی بر اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به تخلفات بهداشتی در حوزه دامپزشکی و دعوت از دادستان تاکستان برای بازدید از کشتارگاه های تحت نظارتی حوزه شهرستان ،رجبی برای همکاری و مساعدت در برخورد با تخلفات اعلام آمادگی کرد.