۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » قزوین
  • شناسه : 25854
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
  • ارسال توسط :
برنامه های سازمان بسیج رسانه استان قزوین در هفته دفاع مقدس تشریح شد
برنامه های سازمان بسیج رسانه استان قزوین در هفته دفاع مقدس تشریح شد

برنامه های سازمان بسیج رسانه استان قزوین در هفته دفاع مقدس تشریح شد

اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار خواهند کرد .

سرهنگ محمد کشاورز ، رییس سازمان بسیج رسانه استالن قزوین برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس در استان قزوین را تشریح کرد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن در جبهه های حق علیه باطل در ۸سال دفاع مقدس به وقایع خبری گفت: بسیج رسانه استان قزوین برای هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است که امدواریم با فضل و یاری خداوند تمامی این برنامه ها به شکل احسن و کامل برگزار و اجرا شود .

سرهنگ کشاورز ادامه داد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس که به نام ” پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ” نامگذاری شده است ؛ مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه شهید سردار سلیمانی درفضای مجازی برگزار شده و علاوه بر برگزاری هیات القلم با حضور مادر شهد شیری ، با همرزمان شهید طهماسب شیخ حسنی به عنوان تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک دیدار و گفتگو خواهد شد.

وی افزود: در روز دوم نیز نشست خبری اصحاب رسانه آبیک با فرمانده هوانیروز و فرمانده پادگان شهدای جواد نیا برگزار خواهد شد . در این روز هم چنین نشست رسانه ای اصحاب رسانه تاکستان با فرمانده ناحیه برگزار شده و در همان مراسم نیز مسوول کانون بسیج رسانه تاکستان معرفی می گردد .

سرهنگ کشاورز عنوان روز سوم از هفته دفاع مقدس را “معنویت ، زنان ، خانواده و سلامت ” بیان کرد و گفت: میزخدمت اصحاب رسانه آبیک در نماز جمعه آبیک و بازدید خواهران خبرنگار بسیجی از بیمارستان و تقدیر از کادر درمان از دیگر برنامه های این روز است .

وی برنامه های روز چهارم ؛ روز ولایتمداری ، جوانان ، علم و دانش پژوهی را نیز دیدار با خانواده شهید جاوید الاثر شهرستان آبیک ،دیدار با خبرنگار جانباز ،محمد نوده فلاح در شهر محمدیه و عصر خاطره با حضور سردار آذربایجانی در محل حوزه هنری استان قزوین عنوان کرد .

رییس سازمان بسیج رسانه استالن قزوین مهم ترین برنامه سازمان بسیج را در روز پنجم از هفته دفاع مقدس برنامه نذر خون در سازمان انتقال خون استان قزوین ، برگزاری کارگاه آموزشی گزارش نوسی خلاق عنوان کرد .

سرهنگ کشاورز در ادامه تصریح کرد: اصحاب رسانه استان قزوین در تپه نورالشهدا مراسم اربعین حسینی را برگزار خواهند کرد .

وی با اشاره بر این که در روز هفتم نیز مسابقه تیر اندازی برگزار خواهد شد ، تاکید کرد: نشست مجازی با ایمان گودرزی ، کارشناس رسانه و مستند ساز حوزه مقاومت در صفحه بسیج رسانه برگزار خواهد شد.

سرهنگ کشاورز در پایان تصریح کرد: روز چهارشنبه هفتم مهرماه نیز نشست اخلاق و رسانه با حضور آیت الله عابدینی در مسجد شیخ الاسلام برگزار شده و فراخوان جشنواره ” مرکب و مقاومت ” منتشر می شود .