۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بوشهر
  • شناسه : 18853
  • ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
  • ارسال توسط :
ایجاد تمدن نوین اسلامی وظیفه و مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب از همگان است
ایجاد تمدن نوین اسلامی وظیفه و مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب از همگان است

ایجاد تمدن نوین اسلامی وظیفه و مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب از همگان است

رمز محبوبیت شخصیت‌های بزرگ خدا محوری، خداباوری و اخلاص در راه خدا بوده و هست.

گروه استان های وقایع خبری– «حجت الاسلام مهدی حیدری» امام جمعه بندر کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت قیام ۱۹ دی اظهار داشت: گام برداشتن در راستای تحقق فرمایش های حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌تواند زمینه را برای حل مشکلات فراهم و زمینه توسعه و تعالی جامعه را مهیا کند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص تحریم‌ها، بر ضرورت خاتمه دادن جبهه غرب به حرکت‌های خباثت آمیزش در قبال جمهوری اسلامی، بر ضرورت تقویت ارتباط و حمایت از کشورهای دوست با جمهوری اسلامی و در حوزه دفاعی بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور تاکید کردند.

حیدری با تسلیت سالروز حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی به تلاش مذبوحانه آمریکا در فتنه ۸۸ و مانند آن در چند دهه گذشته اشاره کرد و گفت: اکنون این رژیم جنایتکار آمریکاست که خود دچار مشکل و فروپاشی از درون شده است و رژیمی که مدام دنبال اخلال در نظام های مختلف دنیا از جمله ایران بود اکنون خود گرفتار جنگ داخلی شده است.

وی با تحسین و تبریک ساخت واکسن ایرانی ضد کرونا گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی وظیفه و مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب از همگان است.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به شاخص‌ مهم اخلاص عنوان کرد: رمز محبوبیت شخصیت‌های بزرگی مانند امام (ره)، رهبر معظم انقلاب، علامه مصباح یزدی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خدا محوری، خداباوری و اخلاص در راه خدا بوده و هست.