۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 30582
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
  • ارسال توسط :
از وزیر ورزش توقع بیشتری داریم
از وزیر ورزش توقع بیشتری داریم

از وزیر ورزش توقع بیشتری داریم

توقع داریم وقتی مسابقات دوومیدانی برگزار می‌شود همه از آن حمایت کنند .

احسان حدادی پس از کسب مدال طلای مسابقات بین المللی امام رضا از بی توجهی وزیر ورزش و مسوولان استان خراسان رضوی به دوومیدانی و مسابقات بین المللی امام رضا در مشهد سخت گله کرد.

احسان حدادی که پس از حدود سه سال در یک مسابقه بالای ۶۱ متر دیسک را پرتاب کرد، گفت: مسابقات خوبی برای آغاز فصل خوب بود زیرا بازی‌های آسیایی عقب افتاده است و تمام تلاشم این است تا پنجمین مدالم را در این بازی‌ها کسب کنم و اولین ورزشکاری باشم که در کل قاره اسیا ٥ طلای بازی‌های آسیایی را دارد.

وی افزود: سال گذشته ایران نبودم و نتوانستم در اولین دوره مسابقات بین المللی جام امام رضا شرکت کنم، اما سطح دومین دوره مسابقات خوب بود و دوومیدانی کار ترکیه هم دوم شد ولی هنوز خیلی جای کار داریم تا مسابقات بهتری را از لحاظ کیفی و دیگر جنبه‌ها برگزار کنیم.  

ملی پوش المپیکی پرتاب دیسک عنوان کرد: حیف ورزشگاه امام رضا(ع) که امروز خالی بود و در استان خراسان و شهر مشهد طرفداران دوومیدانی زیادی خضور دارند و همواره گفتم مشهد تنها شهری است که مردم آن همواره پیگیر رکوردهایم هستند و باید با تبلیغات بیشتری این ورزشگاه را در سال‌های آینده پر کنیم.   وی ادامه داد: متاسفانه در شهر مشهد و حتی جلوی ورزشگاه حداقل تبلیغات برای دوومیدانی نبود و باید ببینیم مشکل از کجاست و چه فردی مسوول این کار بوده است. حیف رشته دوومیدانی است زیرا با کیفیت ترین، پرمدال ترین، زیباترین و پرطرفدارترین رشته ورزشی المپیک است و توقع داریم وقتی مسابقات دوومیدانی برگزار می‌شود همه از آن حمایت کنند و اینکه در تلویزیون مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک را نشان دهیم و مسابقات دوومیدانی را نشان ندهیم، درست نیست.

حدادی یادآور شد: به عنوان دوومیدانی کاری که مدال المپیک دارد از وزیر ورزش توقع دارم که حمایت ویژه از دوومیدانی شود. اینکه ببینیم که مسابقات به این نحو برگزار شده و خیلی اتفاقات دیگر در دوومیدانی در حال رخ دادن است، اصلا خوشایند نیست و باید دوستان توضیح دهند که چرا مسابقات با این شرایط در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: وزیر ورزش خودش دوومیدانی کار بود و جامعه دوومیدانی و ورزش از وی خیلی توقع دارند و دوست داشتیم سجادی را اینجا می‌دیدیم زیرا آقای دهلان رییس کنفدراسیون آسیا که ریاست پربیننده‌ترین رشته المپیک را برعهده دارند، الان مشهد هستند و حضور سجادی هم فرصت خوبی بود. 

  نایب قهرمان المپیک لندن در پایان تاکید کرد:  اگر قرار باشد سال آینده هم این مسابقات را برگزار کنیم بهتر است وزیر ورزش هم در این مسابقات حضور داشته باشد.