۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اقتصاد » انرژی » قزوین
  • شناسه : 39481
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
  • ارسال توسط :
فاز اول برق رسانی به عظیمیه شهر قزوین آغاز شده است
فاز اول برق رسانی به عظیمیه شهر قزوین آغاز شده است

فاز اول برق رسانی به عظیمیه شهر قزوین آغاز شده است

فاز اول برق رسانی به عظیمیه با ۳۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

در دولت سیزدهم اصلاح و بهسازی هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه برق ۳۷۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان و با هدف کاهش تلفات و افزایش ایمنی صورت گرفته است.

 مهندس داوود عیوض زاده ؛ جانشین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین به خبرنگاران گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال، ۲۵۲ طرح قالب توسعه و احداث و اصلاح خطوط برقی با اعتباری بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری رسید که ۶۳ پروژه در قزوین، ۶۷ پروژه در تاکستان، ۲۳ پروژه در آبیک، ۲۱ پروژه در آوج، ۱۸ پروژه در البرز، ۴۰ پروژه در بوئین زهرا و ۳۷ پروژه در محمدیه است.

وی همچنین از شتاب گرفتن روند توسعه شبکه برق به روستا‌های استان قزوین با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی خبر داد و تصریح کرد: فاز اول برق رسانی به عظیمیه با ۳۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

مهندس عیوض زاده گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست و حمایت از انرژی‌های پاک اولین نیروگاه خورشیدی در قالب شهرک انرژی در بوئین زهرا با ۴۸ مگاوات برق و سرمایه گذاری ۷۲ میلیارد تومانی در حال انجام است.

این مقام مسوول همچنین از شتاب گرفتن روند توسعه شبکه برق به روستا‌های استان قزوین با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی خبر داد و اضافه کرد: فاز اول برق رسانی به عظیمیه با ۳۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

مهندس عیوض زاده در پایان به خبرنگاران گفت : از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۳۸۰۹ مشترک عمومی و تجاری ۳۷۳۰۵ مشترک خانگی و ۱۴۷۶ مشترک صنعت و کشاورزی به مشترکین استان اضافه شده‌اند .