۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 38204
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
  • ارسال توسط :
رسانه بال پرواز کتاب به  خانه‌های مردم است
رسانه بال پرواز کتاب به  خانه‌های مردم است

رسانه بال پرواز کتاب به خانه‌های مردم است

اگر رسانه نباشد، بسیاری از فعالیت‌های حوزه کتاب ابتر خواهد بود.

دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه گفت: علاوه بر ۱۹ محور اصلی، امسال سه جایزه ویژه هم به این جشنواره اضافه شده است.

سیاوش صلواتیان دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه درباره جزئیات برگزاری این جشنواره در هفته کتاب گفت: رسانه بال پرواز کتاب به خانه‌های مردم است و اگر رسانه نباشد، بسیاری از فعالیت‌های حوزه کتاب ابتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه توجه به رسانه‌ها وظیفه ذاتی خانه کتاب و ادبیات ایران است، افزود: هدف از برگزاری جشنواره کتاب و رسانه تجلیل، شناخت و ترویج فعالیت‌های کتابخوانی است. خانه کتاب و ادبیات ایران در دو دوره اخیر این جشنواره تلاش می‌کند، این جشنواره را از جشنواره‌ای کم توجه به یک جشنواره جدی تبدیل کند.

دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه گفت: جشنواره کتاب و رسانه در ۱۹ محور اصلی برگزار می‌شود و سه جایزه ویژه بهترین ویترین، شخصیت ویژه رسانه‌ای کتاب و ناشر فعال هم امسال به جشنواره اضافه شده است.

وی افزود: به ویترین کتابفروشی به عنوان یک رسانه نگاه می‌کنیم و جایزه ویژه‌ای برای کتابفروشی که از فضای ویترین خود به عنوان یک رسانه به درستی استفاده کرده باشد، اهدا خواهیم کرد. همچنین به فعال‌ترین ناشر در حوزه رسانه جایزه اهدا می‌کنیم.

صلواتیان گفت: فراخوان این جشنواره شروع شده و آثار در سه بخش قابل دریافت است. از اصحاب رسانه می‌خواهیم که در همه بخش‌ها آثار خود را ارسال کنند و عکاسان از این جشنواره غافل نشوند.

وی افزود: این جشنواره بهانه‌ای است که در طول سال به فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه کتاب علاقه بیشتری داشته باشیم و متعهدانه در این حوزه فعالیت کنیم.