۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 35366
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
  • ارسال توسط :
ایجاد ۱۱ رشته در دانشگاه پیام نور قزوین درخواست شده است
ایجاد ۱۱ رشته در دانشگاه پیام نور قزوین درخواست شده است

ایجاد ۱۱ رشته در دانشگاه پیام نور قزوین درخواست شده است

در حال حاضر ۲۰۲ استاد و ۵۴ عضو هیات علمی در دانشگاه پیام نور استان قزوین فعالیت دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: درخواست ایجاد ۱۱ رشته جدید در این دانشگاه شامل یک رشته در مقطع کارشناسی و ۱۰ رشته در ارشد به وزارت علوم ارسال شد.

میثم اکبرزاده اظهار کرد: این رشته‌ها شامل معماری در مقطع کارشناسی و مدیریت بازاریابی و ارتباطات ورزشی، مدیریت ورزشی، مدیریت سازمان‌ها و باشگاه‌های ورزشی، آب و هوا شناسی (تعبیرات اقلیمی)، شیمی دارویی، زیست شناسی سیستماتیک گیاهی، اخلاق کاربردی، حقوق خصوصی، سردفتری اسناد رسمی، تغذیه طیور، ژنتیک و اصلاح دام و طیور در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

درخواست ایجاد ۱۱ رشته در دانشگاه پیام نور قزوین

  رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: امیدواریم با پذیرش درخواست این دانشگاه شاهد پاسخ گویی و پذیرش متقاضیان تحصیل در رشته‌های یاد شده باشیم.

  این مسوول دانشگاهی از تحصیل ۶ هزار ۳۲۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر پنج هزار ۷۵۷ دانشجو در ۵۰ رشته در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور استان قزوین در حال تحصیل هستند.

  وی ادامه داد: از این تعداد دانشجو چهار هزار و ۶۶۴ دانشجو در رشته‌های علوم انسانی، ۴۰۳ دانشجو در رشته‌های علوم پایه، ۴۳۰ دانشجو در رشته‌های فنی مهندسی، ۶۷ دانشجو در رشته‌های کشاورزی و ۱۹۳ دانشجو نیز در رشته‌های هنر تحصیل می‌کنند.  

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با بیان اینکه ۵۶۳ نفر از دانشجویان در ۱۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه تحصیل می‌کنند؛ گفت: ۵۲۴ نفر از این دانشجویان در رشته‌های علوم انسانی و ۳۹ نفر نیز در رشته‌های علوم پایه در دانشگاه پیام نور استان قزوین در حال تحصیل هستند.