۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ریاست جمهوری » سیاست
  • شناسه : 32053
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۵۱
  • ارسال توسط :
دختر شما و همه دختران ایران فرزندان من هستند
دختر شما و همه دختران ایران فرزندان من هستند

دختر شما و همه دختران ایران فرزندان من هستند

دستور داده‌ام که حادثه با دقت رسیدگی شود تا هیچ حقی ضایع نشود.

رئیس‌ جمهور در تماس تلفنی با خانواده مرحومه مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود و هیچ حقی ضایع نشود.

رئیسی تصریح کرد: دختر شما و همه دختران ایران فرزندان من هستند و احساس من در این حادثه، مانند از دست دادن یکی از عزیزانم است. اینجانب را در مصیبت خود شریک و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

خانواده مرحومه امینی در این تماس تلفنی، ضمن تشکر از دستور فوری رئیس‌ جمهور برای رسیدگی به حادثه و همچنین تماس و ابراز همدردی ایشان، خواستار پیگیری مسئله تا روشن شدن ابعاد موضوع شدند.

گفتنی است، رئیس جمهور پس از انتشار اخباری درباره حادثه روی‌داده برای مهسا امینی، به احمد وحیدی، وزیر کشور دستور داد که علت و جزئیات موضوع را با فوریت و دقت به‌صورت ویژه بررسی و نتیجه را گزارش کند. وزیر کشور نیز به سید مجید میر احمدی، معاون امنیتی ـ انتظامی خود مأموریت داد که موضوع را با فوریت مورد بررسی قرار دهد.

  همچنین در پی انتشار خبری درباره وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی، دادستان تهران، ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده، از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی آن خبر داد.

  کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شد تا شرایط جسمی خانم مهسا امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند.