۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » تهران
  • شناسه : 17482
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
  • ارسال توسط :
ورود تریلر به خانه ویلایی جان سه نفر را گرفت
ورود تریلر به خانه ویلایی جان سه نفر را گرفت

ورود تریلر به خانه ویلایی جان سه نفر را گرفت

این تریلر به محضی که وارد روستا می شود ،سرعتی کم نکرد ه و با همان سرعت وارد منزل شده است .

وقایع خبری- رییس اورژانس پردیس از ورود یک دستگاه تریلر به پردیس خبر داد و افزود: در این حادثه متاسفانه سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

نادر شایان از تغییر مسیر یک دستگاه تریلر در ساعت ۹:۴۵ صبح دوشنبه و ورود به یک منزل ویلایی در روستای «باغکمش» پردیس خبر داد وگفت : طی این تصادف ۳ نفر در محل کشته و دو نفر مصدوم شده است.

شایان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: به محض اطلاع از حادثه چهار آمبولانس از اورژانس تهران به محل اعزام شدند و مصدومین با توجه به وضعیتی که داشتند، به نظر می‌رسید، زمینی به بیمارستان‌های تهران نرسند و به همین دلیل از اورژانس هوایی برای انتقال این مصدومین کمک گرفتیم و مصدومین به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط پلیس راه و راهور در حال بررسی است، گفت: این دستگاه تریلر با بار وارد این منزل مسکونی شده است و دوربین‌های مداربسته در حال بررسی است، اما آن طور که من دیدم، این تریلر به محضی که وارد روستا شد، سرعتی کم نکرد و با همان سرعت وارد منزل شد.

رئیس اورژانس پردیس گفت: راننده ۵۰ ساله و راننده ۳۸ ساله و یک کودک هفت ساله که از ساکنان منزل بودند، در این حادثه کشته شدند و حال دو مصدوم نیز وخیم است.