۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آداب و رسوم » شهرداری » فرهنگ عمومی » فعالیتهای دینی » قزوین
  • شناسه : 10852
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
  • ارسال توسط :
مسابقه «جشن بزرگ نیمه شعبان» در قزوین برگزار می شود
مسابقه «جشن بزرگ نیمه شعبان» در قزوین برگزار می شود
به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛

مسابقه «جشن بزرگ نیمه شعبان» در قزوین برگزار می شود

مهلت ارسال آثار به مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان تا ۲۵ فروردین ماه سالجاری است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان به مناسبت گرامیداشت میلاد امام عصر (عج) برگزار می شود.

محمد درافشانی به خبرنگار ” وقایع خبری ” گفت : «فضا سازی و تزئین داخل و بیرون منزل»، «تهیه شیرینی، شربت خانگی و پذیرایی در منزل»، «شعر خوانی توسط فرزندان یا پدر خانواده»، «نقاشی کودکان با موضوع امام عصر (عج)»، «قرائت دعای فرج و ذکر صلوات» و «ارسال دل نوشته با امام زمان (عج) را محورهای مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان برشمرد.

وی اظهار کرد: جشن نیمه شعبان هر سال در سطح شهر قزوین بسیار پرشور و با برنامه‌های فراوان و متنوع فرهنگی برگزار می‌گردید ولی امسال با توجه به شیوه ویروس کرونا؛ بر آن شدیم تا ضمن ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار با برگزاری این مسابقه شور و نشاطی را در میان خانواده‌ها ایجاد کنیم.

درافشانی بیان کرد: در این ایام که مجبور به ماندن در خانه هستیم تا زنجیره ویروس کرونا قطع شود، می‌توانیم جشن میلاد امام زمان (عج) را همراه اعضای خانواده در خانه و با تهیه شربت و شیرینی خانگی، تزئین خانه، و فراوان برنامه دیگر برگزار کنیم و در این میان از ایده‌های فرزندانمان نیز استفاده کنیم.

درافشانی خاطرنشان کرد: مشتاقان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از مراسم جشن خود در منزل عکس و فیلم کوتاه تهیه نموده و به آدرس مجازی به شماره ۰۹۰۱۸۰۸۷۴۵۵ ارسال کنند.

این مسئول در پایان افزود: مهلت ارسال آثار به مسابقه جشن بزرگ نیمه شعبان تا ۲۵ فروردین ماه سالجاری است.