۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 10620
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
  • ارسال توسط :
طرح دورکاری کارمندان در استان قزوین اجرا می‌شود
طرح دورکاری کارمندان در استان قزوین اجرا می‌شود

طرح دورکاری کارمندان در استان قزوین اجرا می‌شود

مدیران دستگاه‌های اجرایی مجاز هستند تا سقف ۷۰ درصد به کارمندان خود مرخصی دهند

در راستای عملیاتی شدن مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در استان طرح دورکاری کارمندان در قزوین اجرایی می‌شود.

‌منوچهر حبیبی کفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس تصمیم ستاد استانی قرارگاه مدیریتی بیماری کرونا به منظور حفظ و ارتقا سطح سلامت شاغلین دستگاه‌های اجرایی، تمهیدات لازم برای ساماندهی حضور و فعالیت کارکنان مهیا شده است.

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در استان قزوین تصریح کرد: بخشنامه نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها تا ۲۰ فروردین تمدید شده است.

حبیبی گفت: بر اساس مصوبات ستاد لازم است حدود ۳۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر شده و بقیه دورکاری کرده یا به مرخصی بروند که در این صورت مرخصی آنها در ردیف مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود که دراین میان مدیران دستگاه‌های اجرایی مجاز هستند تا سقف ۷۰ درصد به کارمندان خود مرخصی دهند تا روند خدمت رسانی خدشه وارد نشود.

حبیبی گفت: کارمندان دستگاه‌ها به صورت دورکاری برای انجام وظیفه خود اقدام می‌کنند و دیگر نیازی به ارسال مرخصی استحقاقی یا استعلاجی برای آنها نخواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: تمامی مأموریت‌های غیر ضروری کارمندان هم لغو شده و بانوان شاغل دارای فرزند زیر ۶ سال، بانوان شاغل دارای همسر یا فرزند معلول، افراد بالای ۶۰ سال، جانبازان شیمیایی، افراد با سابقه پیوند اعضا (کبد، کلیه) و تمام شاغلین آسیب پذیر و افراد دارای سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کلیوی، بیماری کبدی، بیماری سرطانی نیز شامل دورکاری می‌شوند.

وی افزود: این طرح در راستای پیشگیری و سلامت شهروندان و مهار بیماری کرونا اجرایی شده و از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود موضوع خدمات‌رسانی به شیوه الکترونیکی را هم در دستور کار قرار دهند.

حبیبی اظهار داشت: از شهروندان استان هم انتظار داریم از مراجعه غیرضروری به دستگاه‌های اجرایی خودداری و با مجریان طرح همکاری کنند.