۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » انتخابات » رسانه ها » قزوین
  • شناسه : 8535
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
  • ارسال توسط :
۹۹ درصد شعب به صورت آنلاین رصد می‌شود
۹۹ درصد شعب به صورت آنلاین رصد می‌شود

۹۹ درصد شعب به صورت آنلاین رصد می‌شود

تمام مدارس استان قزوین در دو شیفت صبح و عصر فردا تعطیل است

خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتخابات نقش فعالی داشته‌اند و تا پایان انتخابات انتظار داریم همراه ما باشند تا این رویداد بخوبی رقم بخورد.

منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین پس از بازدید از چند شعبه اخذ رأی در شهر قزوین از روند برگزاری انتخابات و نقش فعال رسانه ها در روند برگزاری انتخابات اظهار رضایت کرد. و افزود : از ساعات اولیه بامداد امروز شاهد حضور خوب مردم هستیم و در حال حاضر ۹۹ درصد شعب به صورت آنلاین رصد می‌شود.

وی گفت: این روند نشان می‌دهد سیستم مکانیزه جواب داده و چند روستای دیگر هم بزودی تحت پوشش شبکه آنلاین قرار خواهد گرفت تا احراز هویت مکانیزه شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین یادآور شد: گزارش‌های سطح شهر و استان نشان می‌دهد در برخی شعب شاهد صف‌های طویل هستیم و از ساعات آینده پیش بینی می‌شود این حضور بیشتر شود.

حبیبی یادآور شد: انتخابات در مدت ۱۰ ساعت برگزار می‌شود و در صورت نیاز با پیشنهاد استاندار و تائید وزارت کشور تا یک ساعت و بیشتر قابل تمدید است.وی بیان کرد: از مردم انتظار داریم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

حبیبی گفت: با توجه به شرایط کشور و رعایت بهداشت با هماهنگی هیئت نظارت مقرر شده از رأی دهندگان اثرانگشت گرفته نشود تا مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: در استان ۱۰۴۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده و ۹۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۷۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

حبیبی یادآور شد: همچنین ۴۴ هزار ۳۱۴ نفر در استان رأی اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تا این لحظه ۷۴ نفر انصراف داده‌اند و ۸۴ نفر در صحنه باقی مانده‌اند که در حوزه قزوین، البرز و ابیک تعداد ۴۷ نفر در تاکستان ۱۳ نفر و در حوزه بوئین زهرا و آوج ۲۴ نفر در میدان رقابت حضور دارند و برای کسب ۴ کرسی مجلس منتظر رای مردم هستند.

وی گفت: بخش اعظم شعب در مدارس تشکیل شده و از طرف فرهنگیان و عوامل مرتبط با وزارت آموزش و پرورش درگیر امور نظارت و بازرسی و اجرایی هستند.

وی گفت به دلیل تداوم فرآیند انتخابات و درگیر بودن فرهنگیان در هیئت‌ها، تمامی مدارس استان قزوین فردا شنبه سوم اسفندماه تعطیل است.

حبیبی افزود: حداقل سن رای دهندگان ۱۸ سال تمام است و متولدین دوم اسفند سال ۸۰ می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.