۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 7192
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۸:۳۷
  • ارسال توسط :
۹۵ درصد مراجعان از خدمات درمانی سپاه رضایت دارند
۹۵ درصد مراجعان از خدمات درمانی سپاه رضایت دارند

۹۵ درصد مراجعان از خدمات درمانی سپاه رضایت دارند

تعداد کادر پزشکی سپاه استان حدود ۱۲۰ پزشک و متخصص و ۷۳ نفر کادر پرستاری، بهیار و است.

سرهنگ حبیب الله سیاهکلی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان قزوین گفت : در مراکز درمانی تحت پوشش سپاه فرهنگ دلسوزی و محبت و کرامت و ارتباط مؤثر با بیمار و جلب رضایت مردم در اولویت است.

وی افزود: سالانه بیش از ۴۳۰ هزار نفر از مراجعان در دو کلینیک و درمانگاه وابسته به سپاه استان مراجعه کرده و خدمات درمانی با قیمت ارزان دریافت می‌کنند و بیشتر مراجعان ما افراد کم درآمد جامعه هستند.

سیاهکلی یادآور شد: در سال گذشته نیز تعداد ۳۱۸ هزار و ۳۷۷ نفر در سال قبل و امسال ۴۳۰ هزار نفر از خدمات درمانی و بهداشتی مراکز سپاه استفاده کردند.

معاون بهداشت: امداد و درمان سپاه استان قزوین گفت: با نظر سنجی مستمری که همه ساله انجام می‌شود میزان رضایت مندی مردم را ارزیابی می‌کنیم تا اگر مشکل و نواقصی در راه خدمت رسانی بود آن را برطرف کرده و خدمات کم نقصی را به شهروندان ارائه کنیم که خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد مراجعان از نحوه خدمت رسانی، برخورد کادر پزشکی اظهار رضایت کرده اند.

وی اظهار داشت: علیرغم این که خدمات درمانی در کلینیک و درمانگاه سپاه استان کمتر از تعرفه دولتی و بخش خصوصی است اما گاهی مراجعه کنندگان حتی از پرداخت این هزینه کم هم ناتوان هستند که به این افراد کمک می‌کنیم و خدمات رایگان یا ارزان‌تر ارائه می‌کنیم.

سیاهکلی تصریح کرد: در سال قبل ۶۶۵ میلیون تومان تخفیف در هزینه‌های درمانی به شهروندان داده شد و امسال ۲۸۵ میلیون تومان تخفیف در بخش دارو، آزمایشگاه و کلینیک‌ها پرداخت شد تا مردم راضی شوند.

وی بیان کرد: در سال جاری در کلینیک‌ها حوادث مختلف سیل، اردوهای جهادی و ویزیت رایگان در مناطق محروم داشتیم و ۵۵ میلیون تومان برای اردوها و سیل و مناطق محروم هزینه شد.

سیاهکلی اظهار داشت: پشتیبانی از از اردوهای جهادی، اعزام ۴۶ نفر به مناطق سیل زده و کمک در مدت ۴۲ روز و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی از جمله کارهای انجام شده است.

وی در ادامه گفت: به دلیل استقبال خوب مردم کم درآمد از خدمات درمانی سپاه و نیازهای روز افزون مردم طرح توسعه خدمات درمانی و ساخت مجتمع درمانی مدرن در جوار درمانگاه پاکروان در حال اجراست که این مرکز منحصر به فرد می‌تواند خدمات ارزشمندی را به بیماران ارائه کند.

سیاهکلی تصریح کرد: این مرکز در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع در ۶ طبقه در حال احداث است که در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال نصب تجهیزات پزشکی در آن هستیم.

سیاهکلی اضافه کرد: این کلینیک به جزر بخش بستری دارای همه بخش‌های درمانی شامل بخش زنان و زایمان، قلب، تست ورزش، اکو، آزمایشگاه، رادیولوژی، اعصاب و روان، نوار مغزی، دندانپزشکی با ۱۷ سوئیت، سونوگرافی، ام آر آی، فیزیوتراپی، کلینیک‌های تخصصی، اورژانس و داروخانه شبانه روزی است که تاکنون ۹ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی اظهار داشت»: تکمیل این درمانگاه ۱۳ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد که امیدواریم این درمانگاه منحصر به فرد را در ایام دهه فجر افتتاح کنیم.

معاون بهداشت: امداد و درمان سپاه استان قزوین گفت: مهمترین ویژگی این درمانگاه استقرار در منطقه محروم و کمتر برخوردار شهر است و خدمات ما نیز بدون هیچ سود و درآمدی داده می‌شود و گاهی اوقات هزینه‌های درمانی را نیز جبران نمی‌کند اما خوشحالیم که مردم راضی می‌شوند.

وی اضافه کرد: تعداد کادر پزشکی سپاه استان در دو مجموعه کلینیک پاک روان و امام خمینی حدود ۱۲۰ پزشک و متخصص و ۷۳ نفر کادر پرستاری، بهیار و زیرگروه پزشکی و متخصص قلب، زنان و داخلی و دندانپزشکی است.

سیاهکلی یادآور شد: در بخش متخصصان سوبسید می‌دهیم و هر ویزیت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای متخصص است که ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان سوبسید می‌دهیم.

وی اظهار داشت: بخش سونوگرافی زن نداریم و چون تعرفه پایین است شاید کمتر پزشکی با ما همکاری کند و برای سایر بیمه شدگان نصف بخش خصوصی دریافت می‌شود و بیشتر پزشکان آزاده و جانباز داریم.

سیاهکلی گفت: این مجتمع درمانگاهی بسیار مجهز و مدرن است و نیاز درمانی ۵۰ سال آینده قزوین را تأمین می‌کند.وی در ادامه اظهار داشت: چشم انداز ما ساخت یک بیمارستان برای ارائه خدمات بستر به بیماران است که آن را با کمک مسئولان پیگیری می‌کنیم.