۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » بانکداری » قزوین
  • شناسه : 8751
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
  • ارسال توسط :
۹۰ درصد مالیات مودیان قزوینی بخشیده می‌شود
۹۰ درصد مالیات مودیان قزوینی بخشیده می‌شود

۹۰ درصد مالیات مودیان قزوینی بخشیده می‌شود

سال آینده به صورت کنونی شاهد بخشودگی جرایم مالیاتی نخواهیم بود

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از میزان بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات در اسفند ماه خبر داد.

سعید حوائج گفت: براساس دستورالعمل صادره از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی در اسفند ماه، میزان بخشودگی جرایم قابل بخشش برای مودیان واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری و پروانه کسب تولیدی از مراجع ذیربط ۹۰ درصد و برای سایر مودیان نیز معادل ۸۰ درصد خواهد بود.

۹۰ درصد مالیات مودیان قزوینی بخشیده می‌شود

به گفته وی، مودیانی که یک ماه از ابلاغ برگ قطعی آنها نگذشته باشد در صورت واریز بدهی مشمول ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم خواهند شد.

وی تاکید کرد: سازمان مالیاتی تلاش دارد تا در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی بنگاه‌های اقتصادی گام بردارد و شرایط ویژه بخشودگی جرایم مالیاتی تنها به منظور حمایت از فعالان اقتصادی در سال رونق تولید، با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور صادر شده است.

حوائج با تاکید بر اینکه پایان اسفندماه سال جاری، آخرین فرصت بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع برخی مواد قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود، تصریح کرد: سال آینده به صورت کنونی شاهد بخشودگی جرایم مالیاتی نخواهیم بود و به همین خاطر فعالان اقتصادی، به ویژه فعالان عرصه تولید، از این فرصت نهایت استفاده را به عمل آورند.