۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری
  • شناسه : 6544
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۵۵
  • ارسال توسط :
۹۰۰ پروژه توسط بسیج سازندگی در استان قزوین در حال اجراست
۹۰۰ پروژه توسط بسیج سازندگی در استان قزوین در حال اجراست

۹۰۰ پروژه توسط بسیج سازندگی در استان قزوین در حال اجراست

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از رویکرد شهرداری و شورای شهر محمدیه در ترویج فرهنگ شهادت از ساخت المان شهدا در ناحیه شهری مهرگان تشکر کرد.

وقایع خبری : عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، قدرت الله مهدی خانی مدیرکل مدیریت بحران استان، حجت الاسلام حسینی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان البرز، محمدی دادستان محمدیه، مریم نخستین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه، نصیری سرپرست فرمانداری البرز، قندی بخشدار محمدیه، از اولین المان بزرگ شهدای گمنام در ناحیه شهری مهرگان رونمایی شد.

سرهنگ مهدی صادق پور در این مراسم اظهارداشت: در چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با افتخار باید اذعان کرد این نهاد مردمی در کنار وظایف ذاتی خود در تامین امنیت توانسته در فعالیتهای عمرانی و سازندگی در نقاط محروم نقش موثری ایفا کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰۰ پروژه در مناطق روستایی و محروم توسط بسیج و هدایت سپاه در حال اجراست تا با این کار رضایت مردم را با این خدمت رسانی شیرین کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین یادآورشد: در حوزه اقتصاد مقاومتی هم برنامه های مختلفی در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم در این مسیر نیز گام های موثری برداریم و رهنمود مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

سرهنگ صادق پور اضافه کرد: برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان، ساخت المان های شهدا، برپزای یادواره شهدا از کارهای فرهنگی و تاثیرگذاری است که می تواند یاد شهدا را زنده کرده و ما را با فرهنگ شهدا آشنا کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با تشکر از رویکرد شهرداری و شورای شهر محمدیه در ترویج فرهنگ شهادت از ساخت المان شهدا در ناحیه شهری مهرگان تشکر کرد.

وی اظهارداشت: در این ناحیه دو شهید گمنام ۲۳ ساله و ۱۷ ساله داریم این یادمان می تواند یاد شهدایی که نامشان مشخص نیست در اذهان زنده کند.

در ادامه شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه نسبت یه شهدا ادای احترام کردند.