۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 20654
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
  • ارسال توسط :
۸ واحد تولیدی قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند
۸ واحد تولیدی قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند

۸ واحد تولیدی قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند

واحد صنعتی استان که توسط بانک‌ها تملک شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ۵۳ واحد صنعتی استان که توسط بانک‌ها تملک شده بودند، ۸ واحد از تملک بانک‌ها خارج شدند و فرآیند جانشینی بانک متوقف شد.

به گزارش “وقایع خبری” ، حمیدرضا خانپور بیان  کرد: از این ۸ واحد و کارگاه تولیدی ۵ واحد در شهرک کاسپین ، ۲ واحد در شهرک صنعتی لیا و یک واحد هم در شهرک صنعتی آراسنج قرار داد.  

۸ واحد تولیدی قزوین از تملک بانک‌ها خارج شدند

خانپور با اشاره به مشکلات موجود بین بانک‌ها و تولیدکنندگان در حوزه تولید و صنعت ادامه داد: به هرحال در شرایط سخت اقتصادی امروز بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی ما در حوزه تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و پرداخت سایر هزینه‌ها دچار مشکل شدند که بانک‌ها باید با سعه‌ صدر بیشتری با این معضل برخورد کنند و زود وارد فرآیند دادگاهی و تملک واحد تولیدی نشوند.  

وی با یادآوری اینکه هنوز ۴۵ واحد تولیدی ما در تملک بانک‌های مختلف قرار دارند، گفت: رایزنی و مذاکرات با بانک‌ها در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ادامه دارد تا این ۴۵ واحد هم بتوانند با اعطای تسهیلاتی در حوزه استمهال پرداخت بدهی و یا گرفتن مهلت تنفس دوباره به مدیران قبلی بازگشته و یا در غیر این صورت به مدیران متخصص جدید سپرده شود.