۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 10567
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
  • ارسال توسط :
۷۹ واحد صنفی در قزوین با تخلف در طرح فاصله اجتماعی پلمب شدند
۷۹ واحد صنفی در قزوین با تخلف در طرح فاصله اجتماعی پلمب شدند

۷۹ واحد صنفی در قزوین با تخلف در طرح فاصله اجتماعی پلمب شدند

امیدواریم شهروندان استان همچنان همکاری کنند.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت:۷۹ واحد صنفی در قزوین به علت تخلف و بی‌توجهی در طرح فاصله گذاری اجتماعی که باهدف قطع زنجیره ویروس کرونا اجرایی شده بود، پلمب شدند.

به گزارش” وقایع خبری ” به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان داشت: از زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در قزوین، ۱۷ خودرو توقیف و برای ۴۶ خودروی دیگر نیز جریمه قانونی اعمال شده است.

منوچهر حبیبی در خصوص کنترل خودروهای ورودی و خروجی به استان نیز اظهار داشت: ۱۴ تیم ناظر و کنترل کننده در ورودی‌های اصلی شهر و ۲۴ تیم دیگر نیز نقاط بین شهری مستقر شده و به صورت مستمر روی تردد خودروها از نظر ابتلا به ویروس کرونا کنترل می‌کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس اقدامات انجام شده از سوی تیم‌های کنترلی و مستقر ۲۵ هزار و ۶۰۰ نفر تحت پایش و غربالگری ویروس کرونا قرار گرفته و در صورت نیاز افراد مشکوک نیز به مراکز درمانی هدایت شده‌اند.

حبیبی به کاهش ۸۲ درصدی مصرف سوخت در استان اشاره کرد و گفت: میزان مصرف سوخت روزانه در استان قزوین به ۵۴۵ هزار لیتر رسیده است که دلیل این کاهش تردد خودروها و همراهی مردم برای شکست ویروس کرونا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در خصوص واحدهای توزیع کننده مواد غذایی و دارویی هیچ گونه تعطیلی صورت نگرفته و با ذخایری که انجام شده جای هیچ نگرانی وجود ندارد که امیدواریم شهروندان استان همچنان همکاری کنند.