۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » مسکن
  • شناسه : 4299
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
  • ارسال توسط :
۷۱ مورد ساخت و ساز  در حریم رودخانه‌های استان شناسایی و تخریب شده است
۷۱ مورد ساخت و ساز  در حریم رودخانه‌های استان شناسایی و تخریب شده است

۷۱ مورد ساخت و ساز در حریم رودخانه‌های استان شناسایی و تخریب شده است

پروژه مروارید شهر محمدیه مدت هاست متوقف شده است

حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در شورای صیانت از حقوق بیت المال با بیان اینکه تاکنون ۷۱ مورد ساخت و ساز در حریم رودخانه‌های استان شناسایی و مواردی هم تخریب شده است، گفت:با تخریب این ساخت و ساز‌ها، ۱۰ هکتار از حریم رودخانه‌ها آزاد خواهدشد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: باید ساخت و ساز‌ها در حریم رودخانه‌ها تخریب شوند و کسانی که در این زمینه متضرر می‌شوند باید خسارت خود را از کسانی که مجوز ساخت و ساز داده اند، بگیرند.

او با اشاره به مصوبه انسداد چاه‌های غیرمجاز هم گفت: در حوزه چاه‌های غیرمجاز به متولیان آن‌ها مهلت داده ایم تا کنتور نصب کنند که در غیراین صورت این چاه‌ها مسدود خواهدشد.

رییس کل دادگستری استان گفت: همه وظیفه داریم این سرمایه‌ها را برای نسل آینده حفظ کنیم و متاسفانه در گذشته کوتاهی‌هایی شده است و با متخلفین برخورد خواهدشد.

حجت الاسلام قدرتی درباره پروژه مروارید شهر محمدیه هم گفت: این پروژه مدت هاست متوقف شده است و باید کارگروهی در این زمینه تشکیل و کاربری اراضی مشخص شود و همچنین حق و حقوق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این پروژه داده شود.

قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین هم در این جلسه گفت:مطمئنا از همه رودخانه‌های استان و تصرفات انجام شده بازدید می‌شود و همچنین احتمال خطر بارندگی‌ها برای استان را بررسی خواهیم کرد.