۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 11764
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۰۶
  • ارسال توسط :
۶ پروژه عمرانی و خدمات شهری در قزوین افتتاح شد
۶ پروژه عمرانی و خدمات شهری در قزوین افتتاح شد

۶ پروژه عمرانی و خدمات شهری در قزوین افتتاح شد

جاده قهرمانان سلامت در بلوار امام علی (ع) در فاز اول به مسافت ۱.۵ کیلومتر پیاده راه و ۳ هزار مترمربع فضای سبز از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در قزوین در هفته شوراها است.

در مراسمی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بهره برداری از ۶ پروژه عمرانی و خدمات شهری سلامت محور با ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار آغاز شد.

ه مناسبت هفته شوراها، سه شنبه شب در مراسمی با حضور سیاوش طاهرخانی شهردار، حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورا در سالن مفاخر شهرداری قزوین به صورت ویدئو کنفرانس بهر ه برداری از ۶ پروژه عمرانی و خدمات شهری سلامت محور آغاز شد.

این پروژه‌ها که به صورت متعادل و متوازن در سه منطقه شهرداری توزیع و اجرا شده است بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

این پروژه‌ها شامل پیاده راه سازی خیابان راه آهن در منطقه یک شهرداری است که ۱۱ میلیارد ریال هزینه داشته است.این مسیر با ۱۵۰۰ متر جدول گذاری و ۵۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۹۵۰ مترمکعب بتن ریزی احداث شده است.

همچنین پیاده راه سازی خیابان آیت الله طالقانی به مساحت یک هزار و ۷۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال با اجرای کفپوش، ۷۵۰ متر جدول گذاری و ۳۲۰ متر لوله گذاری، ۷۵۰ مترمکعب بتن ریزی و یک هزار مترمکعب خاک ریزی انجام شده است.

پیاده راه سازی خیابان سعدی شمالی به مساحت ۲۳۰۰ مترمربع و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، خیابان بوعلی به مساحت ۳۴۰۰ مترمربع، با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و پیاده راه سازی بلوار مدرس به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع و ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در منطقه دو شهرداری نیز از دیگر طرح‌های اجرا شده است.

جاده قهرمانان سلامت در بلوار امام علی (ع) نیز در فاز اول به مسافت ۱.۵ کیلومتر پیاده راه و ۳ هزار مترمربع فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در قزوین در هفته شوراها است.