۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فعالیتهای دینی » قرآن » قزوین
  • شناسه : 25301
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
  • ارسال توسط :
۶۲۸نفر درمسابقات استانی قرآن کریم استان قزوین با هم رقابت می‌کنند
۶۲۸نفر درمسابقات استانی قرآن کریم استان قزوین با هم رقابت می‌کنند

۶۲۸نفر درمسابقات استانی قرآن کریم استان قزوین با هم رقابت می‌کنند

تیم داوری مسابقات قرآن کریم ۵ نفره خواهد بود که سه‌نفر آنان غیربومی اند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل‌ اوقاف استان قزوین عنوان کرد: ۶۲۸ نفر در هشت رشته‌ مختلف قرآنی در استان قزوین با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی در خصوص چهل و چهارمین مرحله استانی مسابقات قرآن کریم گفت: در مسابقات استانی قرآن کریم ۶۲۸ نفر در هشت رشته مختلف قرائت، ترتیل، تجوید، تفسیر، دعاخوانی، اذان و … با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان قزوین افزود: مسابقات تفسیر نیز در مرحله شهرستانی به صورت آنلاین برگزار شد و هم‌اکنون در مرحله استانی است.

وی ادامه داد : ۲۴۱ نفر نیز در رشته دعاخوانی ثبت‌نام کردند، این رشته مرحله‌شهرستانی نداشته و در مرحله استانی برگزار خواهد شد.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف قزوین با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: زمان برگزاری مسابقات‌سراسری‌قرآن‌کریم در استان قزوین برای بانوان پانزدهم شهریور و برای آقایان شانزدهم شهریور در حسینیه امینی‌ها است.

این مسئول ادامه داد: تیم داوری مسابقات قرآن کریم ۵ نفره خواهد بود که دو نفر از آن‌ها بومی و سه‌نفر غیربومی در سطح کشوری برای هردو گروه بانوان و آقایان فعالیت خواهند کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان قزوین در خصوص ویژه برنامه‌ای که همزمان با مسابقات سراسری قرآن‌کریم در حال اجرا است توضیح داد: شروع این ویژه برنامه با غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده پیش‌کسوت قرآنی رقم خورده است.

وی افزود: روز دوشنبه هشتم شهریورماه نیز برنامه آموزشی در زمینه ارتقا قرآن آموزی با حضور اساتید و داوران کشوری آقایان عبدالکریمی و ابوالقاسمی برگزار خواهد شد.

عظیمی در پایان یادآور شد: جشنواره کتابت قرآن نیز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی ایران است، با حضور و مشارکت اساتید برجسته برگزار خواهد شد.