۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 11782
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
  • ارسال توسط :
۵ معلم نمونه استان قزوین با حضور رئیس جمهور تجلیل شدند
۵ معلم نمونه استان قزوین با حضور رئیس جمهور تجلیل شدند

۵ معلم نمونه استان قزوین با حضور رئیس جمهور تجلیل شدند

از شهرام طاهرخانی، محبوبه اسلامی ، فاطمه لشگری، حمیرا فخاری و سیده سادات قریشی تجلیل شد.

در مراسمی با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش از طریق ویدئو کنفرانس از معلمان نمونه کشور و ۵ معلم استان قزوین تجلیل شد.

به مناسبت هفته معلم در مراسمی که با حضور حسن روحانی رئیس جمهور، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، استانداران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور از معلمان نمونه کشور تجلیل شد.

این مراسم در قزوین با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و ۵ معلم نمونه کشوری در استانداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم معلمان استان‌های اصفهان، خوزستان، آذربایجان شرقی، تهران و خراسان رضوی به نمایندگی از فرهنگیان کشور نکاتی را در خصوص اهمیت جایگاه معلم، گزینش تخصصی معلمان، اجرای طرح رتبه بندی، داشتن نظام صنفی توجه به معیشت و منزلت معلمان متذکر شدند.

در آئین بزرگداشت مقام معلم با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از شهرام طاهرخانی، محبوبه اسلامی شل دریی، فاطمه لشگری، حمیرا فخاری و سیده سادات قریشی معلمان نمونه استان قزوین تجلیل شد.

در سراسر کشور ۱۲ هزار معلم نمونه انتخاب شدند که امروز از ۱۷۰ معلم با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس تجلیل به عمل آمد که ۵ معلم از استان قزوین نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.