۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » حوزه و دانشگاه » قزوین
  • شناسه : 31793
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
  • ارسال توسط :
۵۵ کد رشته جدید مهارتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین ارائه می شود
۵۵ کد رشته جدید مهارتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین ارائه می شود

۵۵ کد رشته جدید مهارتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین ارائه می شود

تنوع قابل توجهی در رشته‌های مهارتی ارائه شده در مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین وجود دارد

محمد دوسرانیان مقدم سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین با تاکید بر اهمیت تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر در تامین نیازمندی بازار اشتغال کشور اظهار داشت: مهارت‌افزایی نیروی انسانی یکی از مهمترین منابع تولید ثروت در کشورهاست لذا توسعه سرمایه‌گذاری و تقویت زیرساخت‌های قانونی در این حوزه ضروری است زیرا به طور مستقیم به خلق ثروت منتهی خواهد شد. 

دوسرانیان مقدم تصریح کرد: رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی، توسعه آموزش عالی مهارتی است و تنوع بخشی به رشته‌های تحصیلی و به روزرسانی منابع آموزشی این رشته‌ها متناسب با توسعه شتابان  فناوری را از ویژگی‌های این دانشگاه برشمرد و گفت: اقدامات شایسته‌ای در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین در این زمینه صورت گرفته به نحوی که در پذیرش امسال این دانشگاه تعداد ۵۵ کدرشته جدید مهارتی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در سطح مراکز آموزش علمی کاربردی استان قزوین ارائه شده است که ۳۰ درصد از کل رشته‌های ارائه شده در این پذیرش را شامل می‌شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین رشته‌های جدید دانشگاه را شغل‌محور و آموزش آنها را به صورت مهارتی عنوان کرد و افزود: تنوع قابل توجهی در رشته‌های مهارتی ارائه شده در مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین وجود دارد و سعی شده نیاز بازار اشتغال در چهار حوزه صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و خدمات اجتماعی احصاء و بر این اساس رشته‌های جدید ارائه شود. 

وی بیان کرد: رشته‌های تولید محتوای دیجیتالی، امور حج و زیارت، مربیگری پایه فوتبال، مربیگری پایه سنگ نوردی، مربیگری پایه تنیس روی میز، طلا و جواهر گرایش ساخت زیورآلات با دست، انرژی‌های تجدیدپذیر، نوازندگی ساز ایرانی، آرایشگری زنانه و مکانیک با گرایش تعمیر و نگهداری گیربکس از جمله رشته‌هایی است که برای اولین بار توسط مراکز آموزش علمی کاربردی استان ارائه شده‌اند.

دوسرانیان مقدم در تشریح نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز گفت: بازگشایی ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته برای پذیرش مهرماه سال ۱۴۰۱ از روز سه شنبه اول شهریور آغاز شده و تا پایان روز جمعه چهارم شهریور ماه ادامه دارد.

وی اظهارداشت: همچنین امکان ثبت‌نام برای آن دسته از متقاضیانی ‌که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این پذیرش امسال دانشگاه نشده‌اند، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org فراهم شده است. 

دوسر ائیان یادآورشد: همچنین متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند در مهلت محدود اعلامی نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین گفت: این دانشگاه برای داوطلبانی که هدفشان از تحصیل کسب توامان دانش و مهارت برای ورود قدرتمند به بازار کسب و کار است بهترین انتخاب خواهد بود.