۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » حوادث » درمان
  • شناسه : 24845
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
  • ارسال توسط :
۵۴۲ بیمار کرونایی جان باختند – سفر نروید
۵۴۲ بیمار کرونایی جان باختند – سفر نروید
در شبانه روز گذشته ؛

۵۴۲ بیمار کرونایی جان باختند – سفر نروید

۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

با فوت ۵۴۲ بیمار کرونا در شبانه روز گذشته رکورد جان باختگان این بیماری شکسته شد و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۴ هزار و ۱۵ نفر رسید. در همین مدت واکسیناسیون نیز با تزریق ۵۲۸ هزار دُز واکسن رکورد زد.

تا کنون ۱۲ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۵۸۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۳ میلیون و ۷۲ هزار و ۳۷۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۵۸ دُز رسید. 

رکورد شکنی همزمان فوتی‌های کرونا و واکسیناسیون

 بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. از دیروز تا امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۶۱۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۴ هزار و ۱۰۲ نفر از آن‌ها بستری شدند. 

مجموع بیماران کرونا در کشور به ۴ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۷۲۹ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۳ میلیون ۵۳۹ هزار و ۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

 ۶ هزار و ۴۶۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۶ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۴۰ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. 

هم اکنون ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.