۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 14197
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۳۳
  • ارسال توسط :
۵۱ هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران قزوین واگذار شد
۵۱ هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران قزوین واگذار شد
در سال جهش تولید ؛

۵۱ هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران قزوین واگذار شد

بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه غذایی، فلزی و شیمیایی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در چهار ماه اول سالجاری، ۵۱ هکتار از اراضی صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شد.

مهندس حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا اظهار کرد: رشد ۲/۳ برابری واگذاری زمین به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است.

وی یادآور شد: در سال جهش تولید و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین موفق به جذب ۸۴ متقاضی سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۵ قرارداد بوده که رشد دو و نیم برابری در تعداد جذب سرمایه گذار داشته ایم که نیمی از سرمایه گذاران با توجه به حمایت‌های استانی طرح توسعه خود را در استان اجرا می‌کنند.

خانپور میزان سرمایه گذاری ۸۴ قرارداد را هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: با راه اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال یک هزار و ۷۹۶ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه غذایی، فلزی و شیمیایی بوده است.

این مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین‌های واگذار شده گفت: شهرک‌های صنعتی خرمدشت، لیا، کاسپین ۱ و۲ به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند

وی در پایان ضمن تشکر از استاندار و مدیران اقتصادی استان در همراهی شرکت شهرک‌های صنعتی از رتبه‌های برتر در جذب سرمایه گذار در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان در چهارماهه اول سالجاری در کشور خبر داد.