۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » دسته‌بندی نشده » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 11232
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
  • ارسال توسط :
۵۰  پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک‌های صنعتی اجرایی می‌شود
۵۰  پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک‌های صنعتی اجرایی می‌شود
در سالجاری وبا سرمایه گذاری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال ؛

۵۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک‌های صنعتی اجرایی می‌شود

سال گذشته با ۱۰۳ متقاضی سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرارداد منعقد شد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه اجرایی می‌شود.

حمیدرضا خانپور گفت : در سال «جهش تولید» توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور موجود، ساماندهی زیرساخت‌ها، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال از اولویت‌های کاری مهم است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: رشد بیش از یک ونیم برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۷، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان صنعتی قزوین است.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال بی‌سابقه سرمایه گذاران از شهرک‌های صنعتی تقاضا محور در سال جاری بیش از ۵۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی کاسپین۱ و کاسیین ۲ (آبیک)، خرمدشت و آراسنج در دستور کار قرار دارد که با آماده سازی و اجرای پروژه‌های زیر بنایی آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به واگذاری در سال گذشته یادآور شد: سال گذشته با ۱۰۳ متقاضی سرمایه گذار به میزان ۲۴۱ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قرارداد منعقد شد که میزان سرمایه گذاری این طرح‌های صنعتی ۱۶ هزار میلیارد ریال خواهد بود و با راه اندازی این واحدهای صنعتی زمینه اشتغال چهار هزار و ۴۰ نفر فراهم خواهد شد.

خانپور همچنین توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را از اولویت‌های دیگر عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه عمرانی و زیربنایی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه اجرایی می‌شود.