۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری » انتخابات
  • شناسه : 5392
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
  • ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری ” وقایع خبری ” و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ، علی فرخزاد در نشست توجیهی هیات بازرسی انتخابات استان قزوین، گفت : این دوره از انتخابات تفاوت‌هایی با انتخابات دوره‌های گذشته دارد که ضروری است بازرسان انتخابات به آنها توجه ویژه‌ داشته باشند.
وی اضافه کرد: بازرسان و مجریان انتخابات باید در برگزاری این رویداد سیاسی فارغ از سلایق سیاسی و جناحی،  تمامی توان خود را به بهترین شکل برای برگزاری آن به کار گیرند.
فرخزاد ادامه داد: معمولا ۴۸ درصد خطاها در روز انتخابات و در شعبه‌های اخذ رای اتفاق می‌افتد اما نیمی از خطاها پیش از انتخابات است که شکایاتی را در پی دارد و بازرسان باید بی‌طرفانه به آنها رسیدگی کنند.
معاون استاندار با بیان اینکه هم اکنون ساماندهی بازرسان انتخابات در حال انجام است، گفت: در هر شهرستان استان یک بازرس ویژه و در شهرستان قزوین سه بازرس ویژه حضور خواهند داشت.
وی با تاکید بر اینکه برقراری حداکثر عدالت انتخاباتی یکی از موضوعات مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت:عدالت در تبلیغات، شفافیت هزینه‌ها و موضوعات پولشویی همگی باید با جدیت پیگیری شود.
فرخزاد افزود: مردم حق دارند در انتخابات به صورت آزادانه به نامزدهای تایید صلاحیت شده رای دهند و در بازرسی‌ها نباید به گونه ای عمل کرد که از آنها سلب اعتماد شود.