۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » نظام سلامت
  • شناسه : 17090
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
  • ارسال توسط :
۴۷۹ بیمار دیگر مبتلا به  کووید۱۹ جان خود را از دست دادند
۴۷۹ بیمار دیگر مبتلا به  کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

۴۷۹ بیمار دیگر مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

مجموع بیماران کووید۱۹ نیز در کشور به ۸۲۸ هزار و ۳۷۷ نفر رسید.

وقایع خبری – سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جانباختگان این بیماری از ابتدای شیوع ویروس تا امروز به ۴۳ هزار و ۸۹۶ نفر رسیده است.

دکتر سیما لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز (۳۰ آبان) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۲۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۳ هزار و ۴۴ نفر از آنها بستری شده‌اند.لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ نیز در کشور به ۸۲۸ هزار و ۳۷۷ نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون ۵۸۹ هزار و ۲۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اظهار کرد: ۵۷۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.به گفته لاری تاکنون ۵ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۸۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

این مسئول درباره استان های در وضعیت قرمز گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

دکترلاری اضافه کرد: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.