۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 14586
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
  • ارسال توسط :
۴۵۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و زیربنایی  افتتاح خواهد شد
۴۵۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و زیربنایی  افتتاح خواهد شد
درهفته دولت و در استان قزوین ؛

۴۵۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و زیربنایی افتتاح خواهد شد

سفردکتر نوبخت دستاوردهای خوبی در حوزه اقتصادی و اعتباری و بودجه‌ای استان خواهد داشت .

هدایت الله جمالی پور ؛ استاندار قزوین و منوچهر حبیبی؛ معاون استاندار روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد برنامه های هفته دولت را تشریح کردند .

جمالی پور با گرامیداشت یاد شهید رجایی گفت: در هفته دولت هم اقدامات دولت را منعکس می‌کنیم و هم طرح‌های آماده افتتاح اعلام می‌شود تا مردم به خدمت رسانی امیدوار تر شوند.

وی افزود : اعتماد به مردم، مردمی شدن اقتصاد، تسهیل در امور سرمایه گذاری مهمترین راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی است و تا این شرایط مهیا نشود نمی‌توان به تغییر امیدوار شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: باید مسیر سرمایه گذاری را هموار کنیم و با رفع قوانین دست و پا گیر، زمینه تسهیل در امور را مهیا کنیم تا متقاضیان سرمایه گذاری در این راه خسته و دلسرد نشوند.

استاندار قزوین گفت: در هفته دولت امسال ۴۵۷ پروژه عمرانی، اقتصادی و زیربنایی در استان قزوین افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها که با ۸۶۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسید برای ۶ هزار و ۴۳۲ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

جمالی پور یادآور شد: در امور زیربنایی و عمرانی ۳۲۰ پروژه با ۱۷۸ میلیارد تومان، در امور اقتصادی تعداد ۶۹ طرح با ۵۵۱ میلیارد تومان، بخش فرهنگی ۶۸ پروژه با ۱۳۲ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با توجه به گمانه زنی برخی رسانه ها از تغییر و تحول مدیران استان گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم در انتخاب و تغییر مدیران گمانه زنی نکنند زیرا تا پایان امسال دیگر هیچ تغییری نداریم و من هم اجازه هیچ تغییری را نخواهم داد مگر مدیری بازنشسته شده و یا موضوع خاصی رخ دهد که مجبور به تغییر وی شویم.

استاندار قزوین گفت: از خبرنگاران انتظار دارم موجب تضعیف مدیران نشوند و هر نوع احتمال تغییر را از خودم جویا شوند و گمانه زنی نکنند.

منوچهر حبیبی هم گفت : در دوران کرونا شاهد ایثارگری و تلاش شبانه روزی کادر درمانی در نجات جان بیماران بودیم که در این میان رسانه‌های گروهی نیز توانستند با اطلاع رسانی به موقع بخشی از این مجاهدت را منعکس کنند.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی مناسب رسانه‌ها موجب شد تا مردم پای کار آمده و در رعایت نکات بهداشتی مشارکت بیشتری کنند و هر دستاوردی در این عرصه مدیون تلاش شبانه روزی کادر پرستاری، پزشکی و درمانی و رسانه‌های گروهی است.

حبیبی درباره برنامه های مراسم هفته دولت در استان قزوین گفت : برنامه‌های افتتاحیه و مراسم هفته دولت امسال با رعایت محدودیت‌های اجتماعی و مصوبات ستاد کرونا تنظیم شده و در این راستا تعداد پروژه‌های محدودی برای افتتاح انتخاب شده و از خبرنگاران کمتری برای حضور دعوت خواهیم کرد تا شاهد مشکل خاصی نباشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: در روزهای آینده رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور میهمان ویژه استان برای افتتاح طرح‌ها خواهند بود.

حبیبی افزود : با حضور دکتر نوبخت چند طرح مهم اقتصادی و سلامت محور افتتاح شده و از چند واحد تولیدی که توسط سرمایه گذاری خارجی راه اندازی شده بازدید خواهد شد و شرکت در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان هم در این سفر پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: سفردکتر نوبخت دستاوردهای خوبی در حوزه اقتصادی و اعتباری و بودجه‌ای استان خواهد داشت و امیدواریم برای تسریع در اجرای پروژه جاده الموت به تنکابن، آبرسانی به شهرستان آبیک و بخش کشاورزی هم گشایش‌هایی صورت گیرد.