۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » هرمزگان
  • شناسه : 13247
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
  • ارسال توسط :

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قزوین و هرمزگان با دستگیری یک نفر۴۴ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

سردار مهدی حاجیان به ” وقایع خبری ” گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری و به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده در پوشش بار در حال انتقال آن به استان‌های غربی کشور است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکیپی از مأموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به محورهای مواصلاتی منتهی به هرمزگان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت کامیون کشنده در محور ورودی شهر هرمزگان مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله کامیون متوقف و راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو متهم مقدار ۴۴ کیلو حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی استان هرمزگان شد خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و موفقیت در مبارزه با معضل مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و مشارکت آحاد جامعه است.