۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » استان ها » کردستان
  • شناسه : 38126
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
  • ارسال توسط :
۴۴ سال است که حمایت از قدس مساله اول جهان اسلام  است
۴۴ سال است که حمایت از قدس مساله اول جهان اسلام  است

۴۴ سال است که حمایت از قدس مساله اول جهان اسلام است

باید در حاکمیت دینی همه جلوه‌های زیبای دین‌مداری را پیاده کرد .

رئیس جمهور در دیدار با علما و روحانیون اهل سنت و تشیع کردستان در مسجد جامع سنندج گفت:  متوسط رشد اقتصادی کشور در سال گذشته چهار درصد بود، ولی این میزان در سه ماهه اول امسال به ۶ درصد ارتقا یافته است.

سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: با همه موانعی که دشمنان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایجاد می‌کنند، بازهم مردم پایبند به نظام وآرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و این مسوولیت آور است.

او همچنین به کمبود برق و خاموشی‌های بخش خانگی و صنعت اشاره کرد و افزود: ۲۲ هزار مگاوات کمبود برقی که باید در طول این سال‌ها تولید می شد، در این ۲ سال محقق شده است.

وی از احداث نیروگاه‌های اختصاصی برای کارخانه‌ها و صنایع بزرگ، در کشور خبر داد و افزود: وضعیت سبز گازرسانی نیز به زودی در کشور اعلام می‌شود.

فراهم بودن شرایط برای دعوت از سرمایه گذاران و جدیت برای ادامه سفر‌های استانی تا رفع مشکلات استان ها، از دیگر نکاتی بود که دکتر رئیسی به آن اشاره داشت.

رئیس جمهور در ادامه علما را اصلاح گر و عدالت خواه توصیف کرد و افزود:  امروز یکی از نکات بسیار مهم برای خدمتگزاران مردم ،تلاش برای اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی و مبارزه با انحراف و الحاد و کژی‌ها در همه زمینه هاست.

رئیس دولت همچنین اضافه کرد: علما از مردم هستند و در پرتو خداخواهی، دگرخواهی را پیشه می‌کنند، لذا دلیل دلدادگی مردم به امام و عشق به رهبری این است که سلوک و رفتار و زندگی آن‌ها مردمی است و سخن مردم را گفته و همراه با مردم هستند.

آقای رئیسی با اشاره به اینکه تمامی احکام در همه محاکم باید مبتنی بر شرع باشد و گرنه از درجه اعتبار ساقط است، اضافه کرد: باید در حاکمیت دینی همه جلوه‌های زیبای دین‌مداری را پیاده کرد و به اقتضای شریعت که عبادت و عدالت اجتماعی است، پایبند بود.

رئیس جمهور تاکید کرد: ۴۴ سال است که حمایت از قدس مساله اول جهان اسلام است و ایران اسلامی در این زمینه پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: جایگاه و حقانیت مواضع جمهوری اسلامی برای همگان روشن شده و با وجود تهدید‌ها و تطمیع‌های دشمنان ، ملت ایران از آرمان‌ آزادی قدس شریف دست نمی کشند، چون این موضوع مرتبط با عزت اسلامی و حقوق بشری است.