۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 11986
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
  • ارسال توسط :
۴۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان فارس کشف شد
۴۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان فارس کشف شد

۴۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان فارس کشف شد

مردم هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد سود جو را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف دو دستگاه تریلر و کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک عملیات پلیسی در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

سردار مهدی حاجیان به وقایع خبری گفت : مأموران گشت یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محور اشتهارد به دو دستگاه کامیون تریلر حمل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی مدارک دریافتند، راننده‌ها فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی از کامیون‌ها ۶۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل کشف و۲ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: با انتقال کامیون‌ها به مقر انتظامی و تشکیل پرونده از کارشناس شرکت نفت دعوت و سوخت مکشوفه تحویل شرکت نفت شد.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت اقتصادی برخورد خواهد کرد.

کشف ۴۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و استان فارس

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ با یک دستگاه وانت نیسان به سمت استان‌های شمالی و غربی مطلع شدند.

وی افزود: مأموران قزوین با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس استان فارس و استقرار مأموران در ورودی شهرستان داراب موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شده و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس استان اضافه کرد: در بازرسی مأموران از خودرو مقدار ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

وی اظهار کرد: از شهروندان انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد سود جو از جمله قاچاق سوخت را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.