۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 20216
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
  • ارسال توسط :
۳ قزوینی جان خود را از دست دادند
۳ قزوینی جان خود را از دست دادند
در ۲۴ ساعت گذشته ؛

۳ قزوینی جان خود را از دست دادند

از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز یک هزار و ۲۹۴ نفر از بیماران جان خود را از دست داده‌اند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه شاهد فوت ۳ نفر از هم استانی‌ها بر اثر ویروس کرونا بودیم.

به گزارش “وقایع خبری” ؛ منوچهر حبیبی با اشاره به روند کاهشی بیماری کرونا در قزوین اظهار کرد: ۸۶ نفر به طور قطعی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند که ۳۲ نفر از آنها در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۲۴ نفر در بیمارستان‌های استان به واسطه ابتلاء به این بیماری بستری هستند، افزود: حال ۲۳ نفر از بیماران بستری شده بد است و امیدواریم شاهد بهبود آنها باشیم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه ۳۸ نفر از بیماران بستری شده از بیمارستان مرخصی شده‌اند اما متأسفانه شاهد فوت ۳ نفر از هم استانی‌ها بودیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز ۱۷ هزار و ۵۳۶ نفر به این ویروس مبتلا شده اضافه کرد: متأسفانه طی این مدت یک هزار و ۲۹۴ نفر از بیماران نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

حبیبی در پایان یادآور شد: به صورت کلی آمار و روند کاهشی در استان قزوین حفظ شده است اما با توجه به تغییرات و جهش‌های ویروس کرونا انتظار می‌رود هم استانی‌های عزیز بیش از گذشته شیوه نامه‌های بهداشتی جهت مقابله با بیماری کرونا را جدی بگیرند تا ان شاالله شاهد کنترل بیماری و رفع کامل آن باشیم.