۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 17324
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
  • ارسال توسط :
۳۸ مورد جریمه یک میلیون تومانی در قزوین صادر شده است
۳۸ مورد جریمه یک میلیون تومانی در قزوین صادر شده است

۳۸ مورد جریمه یک میلیون تومانی در قزوین صادر شده است

درصد میزان رعایت مدارس و حضور نیافتن دانش آموزان در مدارس ۱۰۰ درصد است.

وقایع خبری- فرمانده قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین گفت: با اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در استان، میزان رعایت مقررات منع ورود به شهرهای قرمز و نارنجی ۸۹ درصد بوده و ۳۸ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای متخلفان صادر شده است.

منوچهر حبیبی  در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان که با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، افزود: اگرچه در استان به جهت نزدیکی شهرها میزان تردد بین شهری و مسافرت‌ها زیاد بوده ولی باز کنترل شده است و ۷۰۷ مورد تخلف در این خصوص ثبت شده که منجر به صدور ۳۸ مورد جریمه یک میلیون تومانی شده است.

وی گفت: درصد رعایت منع مقررات تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا چهار صبح نیز ۸۹ درصد بوده و تعداد تخلفات آن، ۳۶۱ مورد ثبت شده که به همین میزان اعمال جریمه ۲۰۰ هزار تومانی صورت گرفته است.

معاون استاندار قزوین افزود: درصد رعایت مقررات منع تردد در شهرهای قرمز ۹۳ درصد و میزان تخلفات ۹۱ مورد بوده که برای هشت مورد اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و برای ۶۷ مورد اعمال جریمه یک میلیون تومانی را در پی داشته است.

این مسوول گفت:از مدت اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها درصد اجرای محدودیت‌های ابلاغی توسط ادارات ۹۶ درصد بوده است و برای رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و مصوبات، سه مدیر را اخطار کتبی و سه مدیر را توبیخ کرده ایم.

حبیبی اضافه کرد: درصد میزان اجرای محدودیت‌های ابلاغی در فضاهای تجاری، بازرگانی و خدماتی ۹۵ درصد بوده و تعداد تخلفات ۹۴ مورد و ۷۰ مورد پلمپ طی مدت اجرای طرح در استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: درصد میزان رعایت مدارس و حضور نیافتن دانش آموزان در مدارس ۱۰۰ درصد، میزان رعایت آموزشگاه‌های خصوصی بالای ۹۶ درصد، رعایت دستورالعمل‌ها در حوزه‌های علمیه ۱۰۰ درصد و برگزار نشدن نماز جمعه هم ۱۰۰ درصد در استان بوده است.

حبیبی گفت: در کنار ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا هم در استان به دستور استاندار قزوین فعال شده است و با ۱۰ کمیته ترافیکی و تردد،اصناف و بازار،ساماندهی نیروی انسانی، قضایی، فرهنگی، اطلاع رسانی، درمان و غربالگری، پاسخگویی و کمیته ارزیابی عملکرد فعالیت دارد.

وی گفت: کمیته فرهنگی با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولیت مدیریت فضای مجازی و تهیه برنامه محتوایی را در فضای مجازی با ترکیب حوزه هنری، صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های فرهنگی برعهده دارد چون در این مدت مردم اغلب در خانه هستند و از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

حبیبی اضافه کرد: در حوزه ترافیکی و تردد هم به دلیل محدودیت‌های وضع شده، معاون امور عمرانی به عنوان مسوول این کمیته است و ترددهای درون و برون شهری را با هماهنگی پلیس راه مدیریت می‌کنند.

وی افزود: در حوزه اصناف و بازار هم با مدیریت معاون اقتصادی وضعیت بازار و فضاهای تجاری مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.