۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بسیج » سپاه » نیروهای مسلح
  • شناسه : 15457
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
  • ارسال توسط :
۳۱ شهریور، وعدۀ دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با امام خامنه‌ای
۳۱ شهریور، وعدۀ دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با امام خامنه‌ای

۳۱ شهریور، وعدۀ دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با امام خامنه‌ای

همه دستاوردهای دفاع مقدس نیز به‌واسطه سلحشوری شهید حاج قاسم و همرزمانش حاصلش شد.

وقایع خبری– گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و دیدار پیشکسوتان عرصه‌ی جهاد و مقاومت با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در روز دوشنبه ۳۱ شهریور اتفاقی مبارکی است که باید به آن توجه ویژه نشان داد. قطعا بیانات معظم‌له در این روز فرخنده که در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد چونان همیشه حاوی نکات ارزشمندی است که باید مورد تفسیر و تبیین جدی قرار بگیرد. دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با فرمانده کل قوا، در این روز بیعت دوباره رزمندگان سال‌های جنگ تحمیلی با ولی امر مسلمین است و در عین حال تاکیدی است بر تداوم خط ایثار و شهادت.

انقلاب اسلامی ایران که خود معجزه‌ای حیات بخش بود معجزات فراوان دیگری داشت. یکی از این معجزات پرورش انسان‌هایی بود که رشد و تعالی آنها در زمان رژیم پهلوی میسور نبود. انسان‌هایی که هر چند در ظاهر کاملا معمولی بودند و بدون توجه تمایزی با سایر مردم در جامعه ظاهر می‌شدند، اما در باطن و به لحاظ منش و بینش مثل اقیانوس وسیع و عمیق بودند و حماسه و ایثارگری مانند کوه استوار و ثابت قدم.

سردار حاج قاسم سلیمانی از سلسله عشاقی بودند که نشان سرداری خود را به واسطه روح بلند خویش دریافت کردند. فرماندهان بزرگی که خود را سرباز دین و وطن می‌دانستند و به این باور اعتقاد راسخ داشتند.

همه دستاوردهای دفاع مقدس نیز به‌واسطه سلحشوری شهید حاج قاسم و همرزمانش حاصلش شد و دریغا که در جشن چهل‌ سالگی این حماسه عظیم و در روز دیدار پیش‌کسوتان عرصه ایثار و شهادت با امام خامنه‌ای، سردار سلیمانی، این مالک اشتر رهبر انقلاب اسلامی را در کنار فرمانده خویش نخواهیم دید.

از این منظر جشن چهل‌سالگی دفاع مقدس از این حیث متفاوت است، اما تفاوت بنیادی‌تر آن حضور صدها مالکی است که زمانی به امر امام راحل پا در میدان صفین‌ها گذاشتند و اکنون نیز آماده‌تر از پیش مهیای صفین‌ها و جمل‌ها هستند.

دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس بانک الرحیلی است برای حضور در میدان‌های پیش‌‌رو و هشداری برای معاندان عبری و عربی و در رأس آن‌ها آمریکای منحوس که مرزهای جهان اسلام را هدف نیات شوم خود گرفته‌اند.‌

هر چقدر آحاد مردم قدردان پیشکسوتان دفاع مقدس باشند و به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در روز ۳۱ شهریور توجه نشان دهند و مطالبات ایشان را نصب‌العین خود قرار دهند مسلما معاندان نظام اسلامی در سعی خود برای خدشه وارد کردن به شیرازه و شالوده نظام اسلامی با شکست مواجه خواهند شد. شکستی که یقینا حتمی خواهد بود اما وظیفه ما این است که با پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس این شکست را زودتر از آنچه هست مقدر کنیم.