۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 31428
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
  • ارسال توسط :
۳۰ مبلغ از استان قم به منظور پوشش برنامه های ایام محرم به استان قزوین سفرمی کنند
۳۰ مبلغ از استان قم به منظور پوشش برنامه های ایام محرم به استان قزوین سفرمی کنند

۳۰ مبلغ از استان قم به منظور پوشش برنامه های ایام محرم به استان قزوین سفرمی کنند

نماز ظهر عاشورا در ۱۰۰ بقعه استان قزوین برگزار می شود.

همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با فرارسیدن نخستین جمعه از ماه محرم با حضور عزاداران و عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در آستان امامزاده حسین(ع) قروین و ۱۳ امامزاده و بقعه استان قزوین به صورت ویژه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم با بیان خبرفوق افزود: همزمان با ورود کاروان حضرت ابا عبداله الحسین(ع) به کربلا مصادف با دوم محرم الحرام در صحن آستان مقدس امامزاده حسین(ع) و امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین تجمع بزرگ لبیک یا حسین با حضور پرشکوه عزاداران حسینی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه اضافه کرد: همچنین همزمان با سومین روز از ماه محرم الحرام، همایش رد پای سه ساله های حسینی، ویژه بزرگداشت مقام حضرت رقیه(س) در حسینیه امامزاده حسین (ع) شهر قزوین برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش مادران به همراه کودکان خردسال خود با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین با هدف تبیین سیره و منش اهل بیت عصمت و طهارت “ع “در جامعه به ویژه در بین نونهالان و خردسالان تجمع می کنند.

وی از اعزام ۳۰ مبلغ از استان قم به منظور پوشش برنامه های ایام محرم در استان خبر داد و عنوان کرد: ۱۵ مبلغ بومی نیز در امامزادگان و بقاع متبركه، حسينيه‌ها و مساجد استان حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام مجیدی در پایان گفت: برپائی ایستگاه همه واقف باشیم در ۳۳ بقعه، نمایشگاه فرهنگی در ۶۳ بقعه، برپائی ایستگاه صلواتی، نماز ظهر عاشورا در ۱۰۰ بقعه، شام غریبان در ۱۰۰ بقعه و برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا در ۵۴ بقعه استان برگزار می شود.