۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » انتخابات
  • شناسه : 23245
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
  • ارسال توسط :
۳۰۰ هزار نیروی آموزش دیده ناجا درکنار صندوق‌های رأی
۳۰۰ هزار نیروی آموزش دیده ناجا درکنار صندوق‌های رأی

۳۰۰ هزار نیروی آموزش دیده ناجا درکنار صندوق‌های رأی

نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها رعایت قانون را داشته باشند و با نیروی انتظامی و فرزندان خودشان همکاری کنند.

وقایع خبری- سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری درباره اطلس امنیتی انتخابات ۱۴۰۰ گفت: نیروی انتظامی بر اساس قانون و وظیفه ذاتی که دارد مسئولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارد، البته همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و قضایی در این خصوص کمک می‌کنند، اما وظیفه میدانی با نیروی انتظامی است که تحت قرارگاه انتظامی امام علی علیه السلام این وظیفه را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: در واقع فرمانده میدانی، فرمانده قرارگاه انتظامی امام علی علیه السلام در کشور و در استان هاست که همه دستگاه‌های مختلف امنیتی در آن حضور دارند و در بحث تامین امنیت انتخابات همراهی می‌کنند.

سردار اشتری گفت: بیش از ۷۰ هزار شعبه (صندوق) اخذ رای داریم که حدود ۳۰۰ هزار نفر از همکاران ناجا و بسیج برای امنیت صندوق‌های اخذ رای در روز ۲۸ خرداد یعنی روز انتخابات پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت.
وی افزود: اقدامات اولیه را در این خصوص انجام داده ایم و هماهنگی‌های لازم با ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت کشور و بسیج صورت گرفته است.
فرمانده ناجا ادامه داد: در استان‌ها نیز اعضای محترم شورای تامین استان‌ها نسبت به این موضوع توجیه هستند و همراهی بسیار خوبی را برای ارتقا امنیت انتخابات دارند.
وی گفت: پیش‌بینی ما این است که ان شاءالله تمام اعضای ما و نیرو‌هایی که باید حضور داشته باشند با آموزش و تجهیزات کافی حضور پیدا خواهند کرد.
سردار اشتری با بیان اینکه البته نیروی انتظامی یک اطلس امنیتی انتخابات را بر اساس وظیفه ذاتی و تجربیاتی که از سال‌های گذشته دارد، تهیه کرده است، افزود: این اطلس را بر اساس قرائن، شواهد و اشراف اطلاعاتی که وجود دارد، تهیه و به استان‌ها ابلاغ کردیم و بنای ما این است که همکاران و فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها با کمک اعضای محترم شورای تامین بتوانند اقدامات پیش دستانه و پیشگیرانه را انجام دهند.
وی گفت: در این مقطع نامزد‌ها بر اساس قانون، تبلیغات خود را شروع خواهند کرد و نیروی انتظامی نیز در کنارشان هست تا در امنیت کامل و آرامش فعالیت کنند و فعالیت تبلیغاتی انجام شود.
فرمانده ناجا افزود: البته بنده نیز توصیه می‌کنم نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها رعایت قانون را داشته باشند و با نیروی انتظامی و فرزندان خودشان همکاری کنند که ان شاءلله این مقطع نیز به خوبی انجام شود.
وی گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات پر شور را دارد تا ان شاءالله انتخابات در امنیت و سلامت کامل در کنار مردم عزیز و مسئولان این انتخابات برگزار شود.
سردار اشتری افزود: پیش بینی ما این است که ان شاءالله یک انتخابات پرشور و امنی را خواهیم داشت و مراکز اطلاع رسانی ما و هم مراکز دریافت اخبار ما ۲۴ ساعت آماده دریافت اخبار است بنابراین هر اتفاقاتی می‌افتد به ما اطلاع بدهند و ما نیز از طریق رسانه ملی و فضای مجازی اطلاع رسانی خواهیم کرد. ان شاءالله با این ارتباط دو طرفه بین مردم با پلیس بتوانیم مأموریت خودمان را به نحو احسن انجام دهیم.