۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » درمان » نظام سلامت
  • شناسه : 17992
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
  • ارسال توسط :
۲۵۱ بیمارکرونایی دیگر قربانی شدند
۲۵۱ بیمارکرونایی دیگر قربانی شدند

۲۵۱ بیمارکرونایی دیگر قربانی شدند

اگر ماسک جایگزین نداشتیم در فضاهای عمومی از شال استفاده کنیم تا دچار کرونا و بیماری نشویم.

وقایع خبری– متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۱ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری افزود: از دیروز تا امروز ۲۴ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۲۲ نفر از آنها بستری شدند.

آخرین آمار کرونا؛ ۲۵۱ بیمار دیگر قربانی شدند

  سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۷۰ نفر رسید، افزود: خوشبختانه تاکنون ۸۲۳ هزار و ۲۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. دکتر  لاری با اشاره به اینکه  ۵۷۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تاکنون ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۳۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.  

آخرین آمار کرونا؛ ۲۵۱ بیمار دیگر قربانی شدند

    سخنگوی وزارت بهداشت افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.   دکتر لاری گفت: شهرستان های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.   سخنگوی وزارت بهداشت گفت: افزایش نسبی آمار جان باختگان نشان می دهد همچنان در برابر این بیماری آسیب پذیر هستیم و باید اصول بهداشتی را با جدیت رعایت کنیم.   وی افزود: با توجه به اینکه به سمت فصل زمستان و افزایش بارندگی های برف و باران می رویم باید دقت داشته باشیم که حتما در هنگام تردد در فضاهای عمومی از ماسک استفاده کنیم و اگر ماسک خیس شد آن را در سطل های زباله به صورت بهداشتی دور بیندازیم و جایگزین کنیم. بنابراین لازم است همواره ماسک جایگزین همراه داشته باشیم و اگر ماسک جایگزین نداشتیم در فضاهای عمومی از شال استفاده کنیم تا دچار کرونا و بیماری نشویم.