۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 13063
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
  • ارسال توسط :
۱۷ کیلو و ۱۰۰  گرم تریاک کشف شد
۱۷ کیلو و ۱۰۰  گرم تریاک کشف شد

۱۷ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شد

در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت؛ مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وقایع خبری : سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی قصد انتقال مقادیر زیادی از مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سمند به استان قزوین را دارد.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و طی چندین مسافت تعقیب و گریز، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن، ۱۷ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف کردند. او اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

بی احتیاطی، پایان زندگی موتورسوار

سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: در محور قزوین – همدان روبه روی شهر نرجه شهرستان تاکستان، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا به پشت کامیون بنز برخورد کرد که بر اثر این حادثه موتورسوار جان باخت.

سرهنگ منصوری، علت حادثه را، بی توجهی موتورسوار به جلو اعلام کرد.

دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت در بویین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی با همکاری شهروندان و عملیات اطلاعاتی و انتظامی ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر و در بررسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.

سرهنگ حسین رشید تبار به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت؛ مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.