۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » درمان » گلستان » گیلان » نظام سلامت
  • شناسه : 18342
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
  • ارسال توسط :
۱۵۳ نفر دیگر قربانی کرونا شدند
۱۵۳ نفر دیگر قربانی کرونا شدند

۱۵۳ نفر دیگر قربانی کرونا شدند

تا کنون ۷ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۵۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۴ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

به گزارش “وقایع خبری، دکتر سیما لاری افزود: از دیروز تا امروز ۳ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۴ نفر رسید، افزود: خوشبختانه تا کنون ۹۱۴ هزار و ۱۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

آخرین آمار کرونا؛ ۱۵۳ نفر دیگر قربانی شدند

دکتر لاری افزود: ۵۴۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره  به اینکه تا کنون ۷ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۵۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها،۲۰۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با تشریح روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان گلستان با همکاری وزارت بهداشت، نیروی مقاومت بسیج و هلال احمر و کمک خیرین به ۲۶۰۰ خانواده فقیر در این استان گفت: با وجود کاهش روند بروز و مرگ کرونا در اکثر مناطق کشور، وضعیت بندرگز در استان گلستان، رضوانشهر در استان گیلان و رامسر و نوشهر ناپایدار است.