۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » قزوین
  • شناسه : 31450
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
  • ارسال توسط :
۱۲۱ نفر از اشخاص دارای فرار مالیاتی در قزوین شناسایی شدند
۱۲۱ نفر از اشخاص دارای فرار مالیاتی در قزوین شناسایی شدند

۱۲۱ نفر از اشخاص دارای فرار مالیاتی در قزوین شناسایی شدند

الیات هزینه ‌ای اجتماعی است که آحاد جامعه موظفند پرداخت نمایند .

دادستان عمومی و انقلاب قزوین: ۱۲۱ نفر از اشخاص دارای فرار مالیاتی در استان با بدهی مالیاتی بیش از چهار هزار میلیارد ریال شناسایی و ملزم به پرداخت آن شدند.

شناسایی۱۲۱ نفر از اشخاص دارای فرار مالیاتی در قزوین

حسین رجبی گفت: مالیات هزینه ‌ای اجتماعی است که آحاد جامعه در راستای بهره‌وری از امکانات و منابع کشور موظفند پرداخت نمایند و در این میان اشخاصی که فرار مالیاتی دارند، حقوق جامعه را نادیده می گیرند و بر همین اساس دادستانی قزوین در راستای احیای حقوق عامه در این موضوع ورود کرده و بدون شک شناسایی این اشخاص و بررسی میزان فرار مالیاتی آنها به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

رجبی افزود: در همین راستا و طی مکاتبات صورت گرفته با اداره کل امور مالیاتی استان قزوین، دادستانی قزوین شناسایی اشخاص دارای فرار مالیاتی و میزان مالیات معوق آنها را خواستار شد و بر اساس بررسی های صورت گرفته ۱۲۱ نفر دارای فرار مالیاتی با بدهی بیش از چهار هزار میلیارد ریال در استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: بر اساس اقدامات قانونی صورت گرفته نسبت به این اشخاص تاکنون پرونده مالیاتی ۳۰ درصد از آنها به میزان بیش از یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال به قطعیت رسیده که بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال وصول شده است و مابقی تقسیط و در مرحله اجرا قرار دارد.