۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » اخبار ملی » استان ها » جامعه » سیستان و بلوچستان
  • شناسه : 38563
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
  • ارسال توسط :
۱۱ نفر از نیروهای فراجا در راسک به مقام شهادت رسیدند
۱۱ نفر از نیروهای فراجا در راسک به مقام شهادت رسیدند

۱۱ نفر از نیروهای فراجا در راسک به مقام شهادت رسیدند

در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و یک نفر نیز دستگیر گردیده است.

وقایع خبری : بامداد امروز در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان تعدادی از ماموران انتظامی به شهادت رسیده و تعداد دیگری مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم اعلام شده است.

اسامی شهدا و مجروحین این حمله تروریستی تا این لحظه به شرح ذیل است.

اسامی شهدا: مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محمد فیروز نیا، حمید رضایی امین.

امروز جمعه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی از حمله ناجوانمردانه و کور  تروریست‌های گروهک جیش الظلم به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبرداد. 

سخنگوی پلیس گفت: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و یک نفر نیز دستگیر گردیده است، متاسفانه  تعداد ۱۱ نفر از پرسنل جان برکف فراجا در طی دفاع جانانه به فیض شهادت رسیدند.

منتظرالمهدی افزود:  هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است و با دستور رئیس پلیس کشور نیز هیاتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور جهت بررسی و پیگیری موضوع  به محل اعزام شدند. بی شک این حمله کور و ددمنشانه و تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهدبود.

سید مجید میر احمدی نیز در گفت‌وگو با رسانه ملی با اشاره به اینکه ساعت ۲ بامداد امروز ۱۰ تروریست به یکی از مقرها انتظامی راسک حمله می‌کنند، اظهار کرد: این تروریست‌ها برای جلوگیری از کمک رسانی به نیروهای امنیتی کمین‌هایی نیز ایجاد کرده بودند که با شهامت و شجاعت و مقاومت، نیروهای انتظامی موفق می‌شوند با عبور از کمین با تقدیم دو شهید به مقر برسانند.

وی با بیان اینکه در اثر تبادل اتش سنگین تروریست‌ها فرار می‌کنند، افزود: در این نبرد تن به تن ۱۱ نفر از نیروهای فراجا را به شهادت می‌رسانند و شش نفر را مجروح می‌کنند.

معاون انتظامی وزیر کشور اضافه کرد: تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت می رسند یک نفر از آنها که به هلاکت رسیده در اختیار نیروهای امنیتی و انتظامی است و یک نفر هم زنده دستگیر شده که در اختیار نیروهای اطلاعاتی است.

وی با تأکید بر اینکه تروریست‌ها موفق نشده‌اند از مرز خارج شوند، گفت: منطقه محاصره شده و قطعاً باقی مانده تروریست‌ها دستگیر خواهند شد.

اسامی مجروحان:

اسماعیل دهکردی، محمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پریشان، حامد خمر، اسکندر عباسی و محمد فتوحی.