۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » خراسان رضوی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34831
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
  • ارسال توسط :
۱۰۰ دانش‌آموز مشهدی و نیشابوری روانه بیمارستان شدند
۱۰۰ دانش‌آموز مشهدی و نیشابوری روانه بیمارستان شدند

۱۰۰ دانش‌آموز مشهدی و نیشابوری روانه بیمارستان شدند

مهمترین علایم دانش‌آموزان پایین بودن اکسیژن خون و بی حالی بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ دانش‌آموز متعلق به سه مدرسه دخترانه در شهرستانهای مشهد و نیشابور این استان، صبح امروز با ادعای مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

سید امیر شوشتری، افزود: این مدارس شامل دبیرستانهای دخترانه “صداقت و بشری” در مشهد و دبیرستان دخترانه “بقراط” در شهرستان نیشابور هستند که امروز بر اثر ادعای مسمومیت اعلام شده تقاضای خدمات اورژانس و انتقال به بیمارستان را داشته اند.

وی با بیان اینکه نخستین تقاضای خدمات اورژانس از مدرسه صداقت در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز گزارش شده است، بیان کرد: حال دانش آموزان خوب است و از مجموع دانش آموز مشهدی اعزامی به بیمارستان تنها سه نفر با هدف رصد کامل حال آنها، اکنون در بیمارستان بستری هستند و بقیه پس از دریافت خدمات درمانی تکمیلی مرخص شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: مهمترین علایم دانش‌آموزان پایین بودن اکسیژن خون و بی حالی بوده که خوشبختانه اکنون حال همه آنها خوب است.

شوشتری با تکذیب گزارشات اعلام مسمومیت از ۹ مدرسه خراسان رضوی، افزود: تنها از سه مدرسه استان دانش آموزان با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند که علت این شرایط در حال بررسی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز  گفت: اولین حادثه با ادعای مسمومیت دانش آموزان دختر مشهدی در استان خراسان رضوی، صبح امروز در مدرسه دخترانه صداقت، واقع در خیابان رسالت رخ داد که بالافاصله پس از اطلاع رسانی گروه امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.