۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اصفهان
  • شناسه : 7099
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
  • ارسال توسط :
یک محموله اسلحه در اصفهان کشف شد
یک محموله اسلحه در اصفهان کشف شد

یک محموله اسلحه در اصفهان کشف شد

بیشتر سلاح‌های کشف شده دارای نشان USA و امریکایی است

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان از کشف و توقیف یک محموله سلاح وارد شده از مرز‌های غربی به کشور در اصفهان خبر داد.

علی اصفهانی، دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان اظهار داشت: این محموله با تلاش اداره کل اطلاعات استان اصفهان کشف شد و شامل بیش از ۱۲۶ قبضه سلاح ساچمه زن شورشی، کلت کمری و کلاشینکف و حدود ۸۵۰ فشنگ جنگی است.

وی با بیان اینکه پنج متهم در رابطه با این پرونده دستگیر شدند، گفت: بیشتر سلاح‌های کشف شده دارای نشان USA و امریکایی است.اصفهانی با اشاره به اینکه تحقیق‌های تکمیلی درباره این پرونده از جمله مبدا آن در حال انجام است، تصریح کرد: بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد که این اسحله‌ها با هدف استفاده علیه مردم کشور و طرح کشته‌سازی وارد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود یکهزار و ۳۰۰ اسلحه توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی استان اصفهان کشف شده است.اصفهانی همچنین تاکید کرد: معاندان علیه نظام جمهوری اسلامی بدانند که نیروی‌های امنیتی و اطلاعاتی همه آن‌ها را رصد می‌کنند و نمی‌توانند به اهداف پلید خود برسند.

وی به مردم توصیه کرد که فریب شبکه‌های معاند را نخورند، زیرا قصد اجرای طرح‌هایی برای کشته‌سازی در ناآرامی‌ها را دارند.اصفهانی ادامه داد: در ناآرامی‌های آبان در مواردی افرادی به‌طور کاملا مرموز کشته شدند.