۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » درمان » نظام سلامت » هرمزگان
  • شناسه : 9230
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
  • ارسال توسط :
یک مبتلا به کرونا در کیش فوت کرد
یک مبتلا به کرونا در کیش فوت کرد

یک مبتلا به کرونا در کیش فوت کرد

از ابتدای شیوع ویروس کرنا تاکنون، در مجموع ۲۷ نفر مشکوک به این بیماری در بیمارستان کیش بستری شدند

سخنگوی شورای سلامت کیش در گزارشی که ساعاتی قبل منتشر شد، از مرگ اولین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این جزیره خبرداد .

به گزارش سورپرس، سخنگوی شورای سلامت کیش در گزارشی که ساعاتی قبل منتشر شد، از مرگ اولین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این جزیره خبرداد . محمد رضا رضانیا در این گزارش که توسط روابط عمومی و امور بین الملل آزاد کیش پخش شد، افزود: این بیمار که در بیمارستان کیش بستری بود با وجود تلاشهای انجام شده به علت وخامت حال متاسفانه امروز شنبه فوت شد.

وی یادآوری کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرنا تاکنون، در مجموع ۲۷ نفر مشکوک به این بیماری در بیمارستان کیش بستری شدند که از این افراد ۱۴ نفر بهبود یافته و مرخص شدند، ۱۳ بیمار همچنان بستری هستند و دو مورد مثبت نیز تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی شورای سلامت کیش در این گزارش به مشخصات متوفی و چگونگی ابتلای وی به ویروش کرونا اشاره نکرد و جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نداد اما خبرهای غیر رسمی حاکی از این است که وی یک کیشوند ۲۸ ساله بوده است.

رضانیا در ادامه، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، شورای سلامت، رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی را منابع رسمی انتشار اخبار مربوط به شیوع کرونا در این جزیره دانست و از مردم خواست که به اخبار متفرقه و غیر رسمی در این خصوص اعتنا نکنند.