۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش زنان
  • شناسه : 26497
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
  • ارسال توسط :
یک اتفاق تاریخی مهم برای ژیمناستیک  ایران در دنیا
یک اتفاق تاریخی مهم برای ژیمناستیک  ایران در دنیا
با مدیریت موفق دکتر زهرا درگاهی؛

یک اتفاق تاریخی مهم برای ژیمناستیک ایران در دنیا

باید به مردان و زنان سرزمینمان اعتماد کرده و باور آنها را برای رسیدن به غرور ملی ستایش کنیم.

باید به مردان و زنان سرزمینمان اعتماد کرده و باور آنها را برای رسیدن به غرور ملی ستایش کنیم. قهرمانان نام آور و شجاعی که در ثبت صفات پهلوانی و بالا بردن پرچم پر افتخار ایران نقشی تعیین کننده و بسیار حیاتی دارند. صعود به رده ۲۴ رنکینگ جهانی ژیمناستیک قطعا یکی از این افتخارات پر نام و نشان است که ماهیت این ورزش را بیش از پیش در دنیا آشکار می کند.

در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک این گونه ثبت شده که ایران برای اولین بار به رده بیست و چهارم دنیا صعود کرده است. اتفاقی خوش یمن و بسیار شادی بخش که حال تمام ورزشکاران این رشته را خوب کرد.

این صعود مهم و حیاتی در شرایطی برای ایران عزیز رخ داده که ژیمناستیک ایران توانسته در مسابقات مختلف بین المللی خودش را به سطح اول این رشته در دنیا برساند و فاصله ی خود با سایر قهرمانان را بسیار نزدیک کند. ظاهرا تا پیش از سال ۹۶ هیچ رنکینگی برای ژیمناستیک ایران اعلام نمی‌شد؛ اما پس از گذشت یک سال این اتفاق رخ داد و تمام این خوشحالی و افتخار و غرور مدیون و مرهون مدیری ست ارزشمند به نام خانم دکتر اینچه درگاهی که وی را به عنوان یکی از ۲۰ مدیر برتر زن جهان معرفی کرده است.

در ۴ سال گذشته ژیمناست‌ های کشورمان مدال‌ های با ارزش بسیاری در میادین آسیایی و جهانی کسب کرده اند و این افتخار تمام قد مدیون تلاشها و زحماتی ست که خانم دکتر درگاهی برای سرپا ماندن این ورزش جهانی کشیده اند.

*محمد رضا رجائی پور- وقایع خبری